• ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
  • کد خبر: 45977
  • readingTime: ۱ دقیقه
رضا فتاحی

با تصمیم هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و پس از مشورت با ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان، رضا فتاحی مدیر جدید تیم فوتبال سپاهان شد.

به گزارش ایراسین، در پی انتصاب مهدی سلیمی به عنوان مدیر آکادمی باشگاه و استعفای ایشان از مدیریت تیم سپاهان، باشگاه سپاهان ضمن قبول استعفای ایشان، از زحمات وی در دوره مدیریت تیم فوتبال تقدیر به عمل می‌آورد.

ضمناً با تصمیم هیئت مدیره باشگاه و پس از مشورت با ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، رضا فتاحی به عنوان مدیر جدید تیم فوتبال منصوب شد.

فتاحی از چهره‌های باسابقه مدیریتی فوتبال باشگاه سپاهان به شمار می‌رود که از سال ۱۳۷۴ تا سال ۱۳۸۱ به عنوان مسئول اداری هیئت فوتبال استان اصفهان فعالیت کرده است.

وی از سال ۱۳۸۱ تا سال ۱۳۹۵ به عنوان مدیر اجرایی و اداری تیم فوتبال سپاهان فعالیت کرد. فتاحی از سال ۹۷ به مدت ۵ فصل مدیر تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه سپاهان بود. فتاحی که پیش از این انتصاب در قسمت دیگری در باشگاه سپاهان مشغول به فعالیت بوده‌، از این پس مدیریت تیم فوتبال را عهده‌دار خواهد بود.

او از مدیران باتجربه لیگ برتر به شمار می‌رود که در هر ۹ قهرمانی داخلی سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی همراه طلایی‌پوشان اصفهانی بوده است.

۱۱ دوره حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و همراهی تیم در جام باشگاه‌های جهان هم از سوابق مهم مدیریت ورزشی رضا فتاحی به شمار می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =