• ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
  • کد خبر: 45974
  • readingTime: ۱ دقیقه
نیلوفر اردلان

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: ۱۳ بازیکن تیم زیر ۲۳ سال هستند و یکی از تیم های جوان لیگ هستیم، قطعا برای بازی با ملوان برنامه خواهیم داشت تا از نام سپاهان و تیم خود دفاع کنیم.

به گزارش ایراسین، نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتبال سپاهان، پس از برتری پرگل تیمش در هفته نخست لیگ برتر مقابل نماینده البرز، اظهارداشت: با توجه به اینکه اولین بازی لیگ بود و همیشه اولین بازی شرایط خاص خودش را دارد، ما نیز در نیمه اول از شرایط آرمانی که فکر می‌کردیم به دور بودیم و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم؛ اما در نیمه دوم با نکاتی که به بازیکنان گوش‌زد کردیم، توانستیم سه گل دیگر را وارد دروازه حریف کنیم.

وی با اشاره به بازی هفته آینده تیمش مقابل تیم ملوان در انزلی گفت: سعی کردیم این بازی را با آرامش و شرایط مطلوب به اتمام برسانیم و حالت یک بازی تمرینی برای ما باشد تا بتوانیم با آمادگی بیشتر مقابل تیم ملوان در هفته بعد ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص تغییرات زیاد تیمش و همچنین گام برداشتن در مسیر بومی گرایی و جوان گرایی اظهارداشت : امروز نازنین منصوری ۱۶ ساله توانست در اولین بازی با پیراهن سپاهان اولین گل خود را به ثمر برساند، همین طور هستی فروزنده.

وی تاکید کرد: تیم ما ۱۳ بازیکن زیر ۲۳ سال دارد و پنج بازیکن غیر بومی و یک تیم جوان و بومی در لیگ داریم که در آینده بسیار خوب خواهد شد.

اردلان در خصوص تیم ملوان گفت: ملوان همیشه خوب بوده و امروز هم با سخت کوشی همیشگی خود بازی کرده و با دو بازیکن خوبی که در آخرین روزهای قبل از شروع لیگ گرفت به هدف خود رسید،قطعا برای بازی با ملوان برنامه ریزی خودمان را داریم تا از نام سپاهان دفاع کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =