استاندار

استاندار اصفهان گفت: با نگاه به توسعه مناطق کم برخوردار این بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی ایثارگران در منطقه ۱۴ اصفهان ساخته شد و این بیمارستان می‌تواند پیشرانی برای پروژه‌های دیگر باشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سیدرضا مرتضوی پنجشنبه در آئین کلنگ زنی بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی ایثارگران اصفهان ضمن گرامیداشت یاد شهیدان عملیات محرم و بزرگداشت روز حماسه و ایثار اصفهان، اظهار کرد: در عملیات محرم مردم استان اصفهان بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ شهید را تقدیم ایران اسلامی کردند.

وی ادامه داد: به این مناسبت که در یک مرحله از تشییع این شهیدان والامقام ۳۷۰ شهید در یک روز در شهر اصفهان تشییع شدند، ۲۵ آبان ماه به نام روز حماسه و ایثار اصفهان نامگذاری شد.

استاندار اصفهان بیان کرد: امروز نیز گردهم آمدیم تا بسته جدیدی از خدمت دولت سیزدهم به مردم استان اصفهان با جهت‌گیری به سمت خانواده شهدا و ایثارگران را ارائه کنیم.

وی تصریح کرد: به لحاظ سرانه‌های بهداشت و درمان علیرغم نگاه برخورداری که در برخی محافل به اصفهان می‌شود شرایط خوبی در استان نداریم.

مرتضوی ادامه داد: رویکرد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مجموعه سپاه نیز در همین راستا است تا کمی اوضاع در اصفهان بهبود ببخشیده شود و البته رویکرد دولت سیزدهم، جهت‌گیری به سمت مناطق کم برخوردار است.

وی متذکر شد: در شهر اصفهان علی‌رغم اینکه در هسته‌های مرکزی و جنوبی شهر شرایط مناسب‌تری را داریم در برخی از مناطق با همه ظرفیت‌های معنوی، فرهنگی، خانواده‌های اصیل و مؤمن آنگونه که شایسته است خدمت رسانی نشده است.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این طرح نیز تلاش شد با همین نگاه، منطقه ۱۴ (زینبیه) برای ساخت بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی ایثارگران انتخاب شود و این بیمارستان می‌تواند پیشرانی برای تعریف پروژه‌های سرمایه‌گذاری دیگر در این منطقه باشد.

گفتنی است این آئین با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =