نیلوفر اردلان

سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان با اشاره به جوانی تیمش، گفت: تیم ما تیم جوانی است، فکر می کنم بالای ۱۴-۱۲ بازیکنان تیم ما زیر ۲۳ سال هستند، تمام تلاش مان را خواهیم کرد وانشالله جواب این تلاشها را داخل زمین مستطیل سبز بگیریم.

به گزارش ایراسین، نیلوفر اردلان، سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان در ارتباط با وضعیت تیمش پیش از شروع فصل تازه رقابتهای لیگ برتر و بازی با هیئت البرز در هفته اول، اظهار داشت : خدارا شکر در شرایط تمرینی خوبی برای اولین مسابقه ای که در پیش داریم، قرار گرفتیم، حدود دوماهی است تمرینات را آغاز کرده ایم، پیش فصل خوبی را به لطف خدا و تلاش بچه ها پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: همیشه بازی اول شرایط خاص خود را دارد و خوشبختانه بازی اول را میزبان هستیم و این به تیم ما کمک می کند و شرایط ما را بهبود می بخشد. با تیم خوب هیئت البرز فصل را آغاز خواهیم کرد. همه تیم ها قابل احترام هستند و ما هم سپاهان هستیم و باید به بهترین نحوه از شأن نام باشگاه محافظت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان اضافه کرد: سعی کردیم شرایط را به گونه ای فراهم کنیم تا بچه ها را به مرز ۸۰-۷۰ درصد آمادگی برای بازی اول برسانیم. برای من بازیها مهم نیست، این را همیشه گفته ام. چرا که همه بازیها برای من حکم فینال را دارد. این که با چه تیمی بازی می کنیم مهم نیست؛ مهم آن است که به گونه ای بازی کنیم که در شأن نام باشگاه و بازیکنان تیم است عمل کنیم و در نهایت ۳ امتیاز را کسب کنیم.

اردلان در ارتباط با تغییرات زیاد تیمش در این فصل گفت: تیم ما تیم جوانی است فکر می کنم بالای ۱۴-۱۲ بازیکنان تیم ما زیر ۲۳ سال هستند. سعی کردیم یک تیم جوان را در کنار بازیکنان با تجربه و بومی درست کنیم. فکر می کنم پنج بازیکن غیر بومی بیشتر نداریم که آن هم سعی کردیم از بین جوانان کشورمان باشند که بتوانیم آنها را برای سال های آینده باشگاه آماده کنیم. در کل تیم جوان و خیلی خوبی هستیم و تمام تلاش مان را خواهیم کرد وانشالله جواب این تلاشها را داخل زمین مستطیل سبز بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =