سپاهان - آلمالیق

تیم فوتبال سپاهان با کسب یک پیروزی تاریخی، اتفاقات تلخ چند ماه اخیر را به فراموشی سپرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، با نتیجه تاریخی ۹ بر صفر تیم آلمالیق ازبکستان را در هم کوبید.

شاید خوش‌بین‌ترین هوادار سپاهانی پس از پشت سر گذاشتن چند ماه پرتنش با چاشنی رای‌ها و محرومیت‌های عجیب و غریب علیه سپاهان، وقتی سوت آغاز بازی توسط کیم جونگ هیوک کره‌ای به صدا در آمد، انتظار کسب چنین پیروزی‌ای نداشت.

سپاهان ک فصل فوتبالی ایران را با ۴ برد پیاپی در لیگ برتر آغاز کرده بود، پس از رای کسر ۴ امتیاز توسط کمیته انضباطی، با پیروزی پرگل مقابل نفت آبادان در لیگ سعی در فراموش کردن اتفاقات تلخ گذشته بود که بازی با الاتحاد عربستان از سر رسید و تصمیم AFC مبنی بر شکست ۳ بر صفر سپاهان و محرومیت از بازی در ورزشگاه نقش‌جهان، آب سردی بر پیکره طلایی‌پوشان بود.

هر کدام از اتفاقات رخ داده برای سپاهان می‌توانست کمر هر تیمی را شکسته و بحران‌های عمیقی را به وجود بیاورد اما زردپوشان دیار زاینده‌رود با تکیه بر توانایی‌های فنی خود در مستطیل سبز پاسخ رقبا را دادند.

دیدار با آلمالیق ازبکستان به نوعی فوران آتش خشم سپاهانی‌ها از اتفاقات چند ماه اخیر بود که به بهترین شکل ممکن تخلیه شد، تا نماینده اصفهان با روحیه‌ای‌ مضاعف آماده حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل خود با پرسپولیس شود.

برتری ۹ بر صفر سپاهان نه تنها بهترین برد تاریخ این باشگاه، بلکه بهترین برد نماینده‌های ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =