• ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
  • کد خبر: 45171
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال سپاهان

لژیونر اصفهانی هندبال گفت: هفتاد سالگی سپاهان را تبریک می‌گویم، سپاهان باشگاهی بزرگ و حرفه‌ای ترین باشگاه ایران است، خودم شخصا این موضوع را لمس کردم، ۵ بار قهرمان لیگ ایران شدیم و با شرایط سپاهان آشنا هستیم.

به گزارش ایراسین، سعید برخورداری لژیونر سپاهانی هندبال کشورمان در حاشیه حضور در تمرین سپاهان در گفت‌وگویی اظهار داشت: کادرفنی تیم هندبال سپاهان لطف داشتند و اجازه دادند با تیم تمرین کنم، مسابقات لالیگا به دلیل برگزاری مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا تعطیل بود، فرصتی پیش آمد تا به اصفهان سفر کنم تا هم برای حفظ آمادگی و هم دیدار با دوستان قدیمی به تمرین سپاهان آمدم.

وی افزود: حضور در کنار سپاهانی‌ها حس خیلی خوبی است، به هر جایگاهی که دست یافتم از سپاهان بوده است و بازگشت به خانه حس بسیار خوبی است.

برخورداری تصریح کرد: هفتاد سالگی سپاهان را تبریک می‌گویم، سپاهان باشگاهی بزرگ و حرفه‌ای ترین باشگاه ایران است، خودم شخصا این موضوع را لمس کردم، ۵ بار قهرمان لیگ ایران شدیم و با شرایط سپاهان آشنا هستیم؛ اصفهان و مردم اصفهان باید به خاطر وجود چنین باشگاه بزرگی قدردان باشند و از این باشگاه حمایت کنند.

لژیونر اصفهانی هندبال کشورمان در خصوص کسب عنوان برترین بازیکن هفته لالیگا گفت: با توجه به عملکردی که در بازی آخر خود در لالیگا داشتم، به عنوان ارزشمندترین بازیکن هفته لالیگا انتخاب شدم، افتخار بسیار بزرگی است چون برترین بازیکنان جهان در لیگ اسپانیا حضور دارند، حس خوبی دارم و امیدوارم بتوانم این شرایط را ادامه دهم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =