فولاد سفیددشت

شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت در آزمایشگاه بر اساس استاندارد بین‌المللی ۱۷۰۲۵ ISO/IEC را اخذ کرد.

به گزارش ایراسین، جمشید علی‌بابایی مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر اظهار کرد: مطابق با ارزیابی صورت‌گرفته، واحد آزمایشگاه شرکت فولاد سفیددشت موفق به اخذ گواهی‌نامه بین‌المللی ۱۷۰۲۵ ISO/IEC از سوی مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران شد.

وی افزود: در راستای تحقق اهداف هلدینگ فولاد مبارکه در جهت دست‌یابی به کیفیت برتر، با تلاش و پیگیرهای کارکنان واحد آزمایشگاه و مهندسی صنایع شرکت فولاد سفیددشت، در نیمه نخست سال جاری، الزامات استاندارد ۱۷۰۲۵ در شرکت محقق شد.

مدیر واحد تکنولوژی و توسعه فولاد سفیددشت افزود: این استاندارد سندی مبنی بر صحت نتایج و دقت روش‌ها و دستگاه‌های آزمایشگاهی بوده و از اهداف آن کاهش هزینه‌ها، افزایش کیفیت نتایج و اعتباردهی به آزمایشگاه است.

وی کسب این موفقیت را به مدیریت و کارکنان این شرکت تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش مدیران و کارکنان، سایر استانداردهای ملی و بین‌المللی در راستای افزایش کیفیت محصولات در شرکت جاری و ساری گردد.

شرکت فولاد سفیددشت گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت در آزمایشگاه را اخذ کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =