• ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
  • کد خبر: 44280
  • readingTime: ۱ دقیقه
شرکت های خدماتی

نشست سالیانه هم اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی در جهت تبیین راهبردهای معاونت فروش و بازاریابی با محوریت فروش داخل استان، فروش به تولید کننده، خرده فروشی و ارائه خدمات به آنها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، نشست سالیانه هم اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی پیش از ظهر یکشنبه ۲۳ مهر ماه و در جهت تبیین راهبردهای معاونت فروش و بازاریابی و با محوریت فروش داخل استان، فروش به تولید کننده، خرده فروشی و ارائه خدمات به آنها برگزار شد.

نشست سالیانه هم اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی برگزار شد

رضا حیدری معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، محمد تاجمیر ریاحی مدیرعامل شرکت فولاد متیل، یونس حمزوی مدیر برنامه‌ریزی و فروش محصولات فولاد مبارکه و روسای شرکت‌های فولادی و مراکز خدماتی فولاد مبارکه در سراسر کشور در این نشست حضور داشتند.

در این نشست هم اندیشی مدیران شرکت‌های فولادی خرد و مراکز خدماتی مطالبات و پیشنهادات خود را از شرکت فولاد مبارکه عنوان کردند و معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه و مدیرعامل شرکت فولاد متیل نیز به مطالبات آنها پاسخ دادند.

مشارکت بیشتر شرکت‌های خرده فروش فولادی و مراکز خدماتی در سامانه همیار و همچنین شفاف سازی فعالیت‌های این شرکت‌ها برای ارائه خدمات بهتر نیز مطالبات مسئولان فولاد مبارکه برای مراکز خدماتی و شرکت‌های خرده فروش فولادی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =