فولاد متیل

مدیرعامل شرکت فولاد متیل در حاشیه نشست سالیانه هم اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی در جهت تبیین راهبردهای معاونت فروش و بازاریابی گفت: تامین نیاز مشتریان خرد در استان‌ها یکی از اولویت‌های در دستور کار فولاد متیل است که معاون فروش فولاد مبارکه نیز در این زمینه قول همکاری داده‌اند.

محمد تاجمیر ریاحی مدیرعامل شرکت فولاد متیل در حاشیه نشست سالیانه هم اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی در جهت تبیین راهبردهای معاونت فروش و بازاریابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، اظهار داشت: فولاد متیل به منظور توسعه شاخص‌های مربوط به فولاد مبارکه از جمله خرده فروشی خدمات و توزیع مویرگی محصولات در نقاط مختلف کشور برنامه‌ریزی‌های مختلفی را داشته که اجرای این برنامه‌ها در دستور کار است.

ارائه خدمات به قطعه سازان خودرو و تامین سازه‌های نیروگاه‌های خورشیدی

وی ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها توسعه خدمات به قطعه سازان خودرو و خدمات مربوط به سازه‌های مختلف از جمله سازه‌های نیروگاه‌های خورشیدی است که آغاز شده و ان شالله بتوانیم این خدمات را بیش از پیش در کشور ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت فولاد متیل اضافه کرد: همچنین برنامه‌هایی برای برگزاری نشست‌های با مشتریان کوچک هر استان داریم که با جذب و شناسایی نیازها و انتظاراتشان بتوانیم نیازهای آنها را برطرف کنیم.

یکپارچه‌سازی مراکز خدماتی فولاد مبارکه در استان‌ها در دستور کار است

وی با بیان اینکه تامین نیاز مشتریان خرد در استان‌ها یکی از اولویت‌های در دستور کار فولاد متیل است که معاون فروش فولاد مبارکه نیز در این زمینه قول همکاری داده‌اند، گفت: همچنین اهداف و استراتژی‌های کوتاه مدت و بلند مدت در این هلدینگ مبنی بر یکپارچه‌سازی مراکز خدماتی تبیین شده که با به روزرسانی مراکز خدماتی محقق خواهد شد.

تاجمیر ریاحی با بیان اینکه فولاد متیل در اکثر استان‌های کشور مرکز خدماتی دارد و با اضافه شدن مراکز آتیه فولاد در حال حاضر تعداد استان‌های تحت پوشش ما به ۲۲ عدد رسیده است، تصریح کرد: با وجود شرکت‌های خصوصی در استان‌هایی که ما نمایندگی نداریم در حال حاضر تمرکز ما بر روی استان‌هایی است که مراکز خدماتی ما در آن استان‌ها وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =