قاسم زاده

شهردار اصفهان گفت: اگر هویت و امید از یک ملت گرفته شود، آن کشور محکوم به فنا خواهد بود و شما هنرمندان عزیز می‌توانید در تقویت این هویت تاریخی و امید به آینده نقش موثری داشته باشید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، علی قاسم‌زاده‌ شهردار اصفهان شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره، اظهار داشت: امیدواریم توانسته باشیم حق میزبانی را نسبت به شما مهمانان عزیز ادا کرده باشیم.

وی افزود: پیش‌بینی کرده‌ایم که در اصفهان برای سال آینده یک پردیس سینمایی در شهر رویاها احداث کنیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: این پردیس سینمایی مخصوص کودکان و تقدیم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان خواهد شد.

قاسم‌زاده ادامه داد: همچنین قصد داریم با ایجاد سرزمین کودک و نوجوان آن را به همه بچه‌های ایران تقدیم کنیم.

وی گفت: دو چیز را اگر از هر کس بگیرند محکوم به فنا است، باید کمک کنیم این دو عنصر در شخصیت و نگاه و فهم بچه‌های ما نهادینه شود. نخست تاریخ و گذشته ما است که باید به نسل امروز پیوند بخورد.

شهردار اصفهان بیان کرد: برخی کشورها با قدمت بسیار کمتر از ایران مشغول هویت آفرینی هستند اما تاریخ و فرهنگ ما گذشته تاریخی عظیمی دارد که باید معرفی شود.

قاسم‌زاده یادآور شد: دومین عنصر امید است. اگر امید از یک ملت گرفته شود، آن کشور محکوم به فنا خواهد بود. شما هنرمندان عزیز می‌توانید در تقویت این امید به آینده نقش موثری داشته باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =