هری کین

هری کین به دنبال اقامت در مونیخ از عمارت مجلل ۲۹ میلیون پوندی در «هالیوود آلمان» دیدن می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هری کین از یک عمارت مجلل ۲۹ میلیون پوندی در حومه مونیخ به نام «هالیوود آلمان» بازدید کرده است.

این مهاجم در تابستان با درآمد ۴۰۰ هزار پوند در هفته به بایرن مونیخ پیوست. چنین درآمدی می‌تواند به کاپیتان انگلیس کمک کند تا یک ملک مجلل در گرونوالد معروف به «بورلی هیلز باواریایی» بگیرد. کتی گودلند همسر کین در اوایل سال جاری به این ملک نگاهی انداخته بود و اکنون ستاره سابق تاتنهام برای دیدن این عمارت ۱۲ اتاقه آمده است.

به گفته آژانس‌های املاک محلی، این ملک دارای استخرهای آب گرم سرپوشیده و روباز، اتاق‌های سینمای خانگی و باشگاه است. این ملک حصارکشی شده شامل یک عمارت و یک مهمانخانه مجزا با بیش از ۴۰۰ متر مربع فضای نشیمن است. به گزارش نشریه بیلد، کین ۳۰ ساله بیشتر علاقه دارد که این ملک را با مبلغ ۷۰۰۰۰ پوند در ماه اجاره کند، نه اینکه آن را به طور کامل بخرد.

هری کین این عمارت مجلل ۱۲ خوابه در هالیوود آلمان را می‌خواهد

گرونوالد، که به معنای «جنگل سبز» است، منطقه‌ای عالی با پیاده‌روهای خیره‌کننده در جنگل، یک زمین گلف منحصر به فرد و تعداد زیادی رستوران مجلل است که خاویار را با قیمت ۴۵۰ پوند ارائه می‌کنند. همچنین برخی از هم‌تیمی‌های جدید هری در بایرن مونیخ نیز اینجا زندگی می‌کنند. آلفونسو دیویس، ماتایس دی‌لیخت، اریک ماکسیم چوپوموتینگ، بنجامین پاوارد و لروی سانه در این منطقه ساکن هستند.

انتظار می‌رود که کین به همراه کتی و چهار فرزندشان آیوی شش ساله، ویوین پنج ساله، لوئیس دو ساله و هنری که اندکی پس از انتقالش به آلمان به دنیا آمد، به این خانه نقل مکان کنند. دختران کین می‌توانند در مدرسه بین‌المللی مونیخ که شهریه آن ۷۵۰۰ پوند در سال است، درس بخوانند. در حالی که لوئیس و هنری را می‌توان به پیش‌دبستانی بین‌المللی مونیخ فرستاد، که کین مجبور است برای هرکدام هفته‌ای ۹۷۵ پوند بپردازد.

هری کین این عمارت مجلل ۱۲ خوابه در هالیوود آلمان را می‌خواهد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =