ذوب آهن اصفهان

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: تولید تیرآهن‌های بال پهن برای صنعت ساختمان به نوعی تحقق مسئولیت اجتماعی این شرکت برای کاهش خسارات در زمان وقوع زلزله است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی کوهی مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان، با اشاره به توسعه فعالیت‌های شرکت ذوب آهن در زمینه مسئولیت اجتماعی اظهار داشت: در این زمینه در کنار اقداماتی که برای کاهش محرومیت و آسیب‌های اجتماعی در جامعه تکلیف شده در جلسات و مراسم‌های مرتبط با مسئولیت اجتماعی نیز مشارکت جدی داریم.

وی با بیان اینکه تحقق مسئولیت اجتماعی را در تولیدات خود و بهبود آن در راستای کاهش خسارات احتمالی در زمان وقوع حوادث را در دستور کار قرار داده‌ایم، افزود: در این راستا تیرآهن‌های بال پهن تا سایز بیست و چهار را تولید کردیم، از آنجایی که نصب این محصول با استفاده از پیچ و مهره‌ انجام می‌شود زمان کمتری برای نصب نیاز دارد و از سویی نیز به مقاومت ساختمان در زمان وقوع حوادثی مانند زلزله کمک قابل توجهی دارد.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن تصریح کرد: به همه مهندسان ساختمان و فعالان این صنعت توصیه داریم که با تکنولوژی استفاده از این تیرآهن‌ها آشنا شوند و از آن به عنوان یک فناوری جدید بهره ببرند.

وی در ادامه با بیان اینکه در راستای تولید ریل ملی بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب نیز برنامه‌های زیادی را در دستور کار داریم، گفت: خدمات ارائه شده در این بخش به همه مسیرهای ریلی کشور تسری می‌یابد که از آن جمله خطوط جدید ریلی است که در جنوب و شرق کشور نیز در دست بهره برداری است.

کوهی با اشاره به تامین روشنایی مسیرهای بزرگراهی منتهی به شرکت ذوب آهن به عنوان مسئولیت اجتماعی نیز اشاره کرد و ادامه داد: کاهش مخاطرات طبیعی، حوادث جاده‌ای و حوادث کار در اولویت برنامه‌های ذوب آهن است که به مرور زمان و تامین اعتبار اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =