هاجر دباغی

مراسم بدرقه هاجر دباغی مهاجم تیم فوتبال بانوان سپاهان که به تازگی به تیم گوکولام کرالا هند پیوسته در باشگاه سپاهان برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مراسم بدرقه هاجر دباغی مهاجم تیم فوتبال بانوان سپاهان که به تازگی به تیم گوکولام کرالا هند پیوسته تا این تیم را در رقابتهای جام باشگاههای فوتبال آسیا همراهی کند، با حضور محمدرضا ساکت،مدیرعامل و معاونین باشگاه، میترا چین سری مسئول دپارتمان فوتبال بانوان سپاهان، کادر فنی تیم فوتبال برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به اینکه این باشگاه همواره نگاه یکسان و برابری به ورزش آقایان و بانوان باشگاه داشته است و زمینه ساز شرایط رشد و ارتقای آنها بوده ، گفت: بحث ترانسفر بازیکنان بانوان سپاهان از فصل گذشته مدنظر بود و چند نفر از بازیکنان تیم پیشنهاداتی از کشور ارمنستان داشتند که در پایان جمع بندی همگی ترجیح دادند در تیم باشگاهی خود بمانند و این مسأله محقق نشد. خوشحالیم که این اتفاق برای شما امسال در شرایطی خوبی صورت گرفته تا بتوانید علاوه بر تجربه بازی در کشور دیگر همزمان تجربه بازی در رقابتهای باشگاههای آسیا را نیز پیدا کنید.

وی خطاب به دباغی گفت: یکی از مشخصات بارز شما این است که عنصر جوگیری در وجودتان نیست و همیشه پرتلاش و با انگیزه رفتار کرده و ثبات رفتاری داشته اید. شما نماینده فوتبال دختران، سپاهان و ایران در تیم هند و باشگاههای آسیا هستید و امیدواریم با همان کاریزما و تلاش همیشگی به مسیر خود ادامه دهید.

ساکت با اشاره به اینکه همیشه اولین ها می توانند باز کننده راه‌های جدید باشند، گفت: یکی از دلایلی که کشورهای عربی تمایل زیادی به گرفتن بازیکنان ایرانی دارند رفتار حرفه ای و بسیار خوب فرهاد مجیدی و علی سامره بود، موضوعی که خود مسئولان این باشگاهها به آن اشاره کردند و یا علیرضا جهانبخش در هلند و برخی بازیکنان لژیونر در گذشته که همیشه از آنها به نیکی یاد می شود.

وی تصریح کرد: بنابراین می بینید که وظیفه سنگینی را بر دوش دارید و در حال یک تابوشکنی مثبت هستید و باید نشان دهید بانوان فوتبالیست ایرانی چه ظرفیت و پتانسیلی دارند و می توانید هم مسیر خوبی را برای ادامه راه خود و هم برای سایر فوتبالیست های دختر ایرانی باز کنید.

ساکت با بیان اینکه به صحبتها و رفتارهای منفی در اینکه چرا این کشور و یا موارد دیگر توجهی نکنید، خاطرنشان کرد: هندی‌ها در حال سرمایه گذاری بسیار خوب و زیادی روی فوتبال بوده و در سالهای اخیر بیشتر هنرپیشه های آنها به نوعی در حال سرمایه گذاری در این زمینه هستند و با توجه گستردگی جغرافیایی و جمعیت زیاد این کشور شرایط رقابتی بزرگی فراهم است.

وی با اشاره به اینکه ثبات اخلاقی، رفتاری از ویژگی های خاص شما است، افزود: قطعا در مسیر تلاش و سختی هایی که تا بدین جا برای رسیدن به موفقیت و جایگاه فعلی داشتید دعای پدر و مادر نیز تاثیر زیادی داشته است و در ادامه بیش از قبل به آن نیاز دارید. توصیه من این است که علاوه بر نگاه جدی و سخت کوشی همیشگی از بودن در این مسیر لذت ببرید و تمام تلاش خود را برای ساختن آینده بهتر خود انجام دهید.

سپاهان خانه همیشگی من است

هاجر دباغی نیز در این مراسم گفت: از توصیه های پدرانه شما که همواره در تمام این سالها نه تنها به من بلکه به همه بازیکنان کمک زیادی کرده است تشکر می کنم. در این سالها فرار و نشیب های زیادی پشت سر گذاشتم و ما بانوان هر جایی بازی کنیم با قبلمان بازی کنیم.

وی افزود: از زمان رسیدن پیشنهاد، مرتب جواب رد دادم، اما در تماسهای بعدی و انجام مذاکرات بیشتر قول‌هایی داده شد و بند قرارداد کوتاه مدت اضافه شد تا بعدا تصمیمات دیگری بگیریم. در تمام این سالها به سپاهان به چشم خانه خودم نگاه کردم و امروز روز سختی است برای من است که با چنین جمع و باشگاهی حتی خداحافظی کوتاه مدت داشته باشم.

مهاجم باشگاه صدتایی های سپاهان گفت: دوست داشتم که این تجربه کوتاه را داشته باشم، هرچند هدف من اروپا بود تا که زمانی که از باشگاه بزرگ سپاهان جدا می شوم به جایی همسطح و یا بالاتری بروم؛ اما با توجه به تعویق لیگ خودمان و اینکه این شرایط را دارم که دوباره به سپاهان برگردم این پیشنهاد را قبول کردم. امیدوارم نماینده خوبی از سوی ایران و سپاهان باشم، چرا که من سرباز سپاهان و ایران هستم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =