لوگوی لیگ قهرمانان آسیا

دستورالعمل رسانه‌ای دیدار دو تیم سپاهان ایران و الاتحاد عربستان اعلام شد.

دستورالعمل رسانه‌ای دیدار دو تیم سپاهان ایران و الاتحاد عربستان به شرح زیر است:

  1. تنها نمایندگان رسانه‌ای دارای کارت معتبر (آی دی کارت) مجوز حضور در فعالیت‌های رسانه‌ای بازی را خواهند داشت.
  2. در زمان تمرین رسمی تیم‌ها در یک روز قبل از بازی و همچنین در روز بازی عکاسان و فیلمبرداران به مانند روز بازی می‌بایست پشت تابلوهای تبلیغاتی استقرار یابند. خبرنگاران دارای کارت (press) به هیچ عنوان مجاز به حضور در محوطه زمین بازی را نخواهند داشت و می‌بایست در طول برگزاری تمرین در طول ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین همچون روز بازی در جایگاه رسانه‌ها (مدیا تریبون) مستقر شوند. تمامی عکاسان و فیلمبرداران حاضر جهت پوشش تمرین رسمی تیم‌ها به مانند روز بازی می‌بایست با کارت معتبر بازی، دوربین حرفه‌ای عکاسی و فیلمبرداری، جلیقه (کاور) مربوط به مسابقات جام باشگاه‌های آسیای ۲۰۲۳/۲۰۲۴ که در اختیارشان قرار خواهد گرفت (کاورهای مربوط به مسابقات داخلی و یا جام باشگاه‌های آسیا متعلق به سال‌های پیش مورد تایید نمی‌باشد) در استادیوم حاضر گردند.
  3. هرگونه فیلمبرداری با دوربین‌های غیر حرفه‌ای از جمله موبایل و گوپرو ممنوع است.
  4. فیلمبرداری زنده (لایو) در طول بازی، تمرین رسمی، کنفرانس‌های خبری، میکس زون و تمام فعالیت‌های مربوط به مسابقه برای هر رسانه‌ای از جمله کلیه شبکه‌های اجتماعی ممنوع می‌باشد.
  5. عکاسان (به غیر از عکاس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا که مجوز حضور در کنفرانس‌های خبری بدون محدودیت زمانی دارد) تنها مجاز به حضور در دقایق ابتدایی کنفرانس‌ خبری پیش از بازی (همراه با آی دی کارت رسمی و کاور) می‌باشند که پس از درخواست مدیر رسانه‌ای بازی، می‌بایست در اسرع وقت محل کنفرانس را ترک‌ نمایند. تمامی اصحاب رسانه حاضر در کنفرانس خبری پیش از بازی می‌بایست آی دی کارت خود را جهت حضور در کنفرانس همراه داشته باشند.
  6. عکاسان، به هیچ وجه مجاز به انجام مصاحبه با بازیکنان و یا کادر فنی تیم‌ها پیش و پس از بازی نمی‌باشند.
  7. دو ساعت پیش از آغاز مسابقه عکاسان و فیلمبرداران اجازه ورود به زمین بازی را خواهند داشت و قبل از آن می‌بایست در اتاق کار عکاسان و فیلمبرداران مستقر گردند.
  8. عکس تیمی پیش از شروع مسابقه ابتدا از تیم میهمان و سپس از تیم میزبان صورت خواهد پذیرفت. از دو ساعت قبل از بازی، در حین و ‌پس از بازی عوامل فیلمبردار و عکاس به هیچ وجه نمی‌بایست از محوطه فنی (مقابل نیمکت ذخیره تیم‌ها) تردد نمایند. این افراد در بین بازی ساکن و در بین نیمه امکان جابجایی صندلی‌های خود را دارند.
  9. قراردادن هر گونه لوگو، موبایل و ضبط کننده صدا بر روی میز کنفرانس‌های خبری مجاز نمی‌باشد.
  10. عکاسان و فیلمبرداران مجاز به جلوس و استقرار در محل‌هایی خارج از پشت تابلوهای تبلیغاتی از جمله نشستن بر روی پیست دو و میدانی، نزدیک نقطه کرنر و... نخواهند بود.
  11. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در صورت عدم رعایت قوانین فوق، در صورتی که تذکرات مورد توجه قرار نگیرد، آی دی کارت فرد خاطی ضبط و دریافت کارت برای بازی‌های آتی (داخلی و بین‌المللی) میسر نخواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =