صفرنورالله

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و تامین مالی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اصفهان کوریدر فناوری و نوآوری در ایران است و اتاق بازرگانی اصفهان، سرمایه‌گذاری در نوآوری را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، علی‌صفر نورالله رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و تامین مالی اتاق بازرگانی اصفهان امروز شنبه در رویداد سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی با اشاره به اینکه فناوری نسل پنجم به دنبال کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری است، اظهار داشت: امروزه تکنولوژی نسل پنجم درحال پیاده‌سازی در دنیا بوده و در آن مسائلی مطرح می‌شود که به دنبال کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری است. این امر قابل انجام نیست مگر اینکه فناوری و نوآوری جدی گرفته شود.

وی افزود: برنامه اتاق بازرگانی این است که علاوه‌بر کمیسیون دانش‌بنیان که برای اولین بار در این مجموعه تاسیس شده است، در بقیه کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری در نوآوری را مورد هدف قرار دهند.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و تامین مالی اتاق بازرگانی استان اصفهان تصریح کرد: نمود تکنولوژی نسل پنجم هوش مصنوعی است و بدون آن نمی‌توان به اهدافی که توسط این تکنولوژی تعریف شده‌است، رسید. اتاق بازرگانی در سرمایه‌گذاری، تشویق سرمایه‌گذاران و چگونگی سوق دادن سرمایه‌گذاری به سمت فناوری تکنولوژی نسل پنجم اقدامات خوبی را در برنامه دارد.

نورالله بیان کرد: اصفهان کوریدر فناوری و نوآوری در ایران است و اتاق بازرگانی اصفهان، سرمایه‌گذاری در نوآوری را مورد هدف قرار داده است و امیدواریم به آرامی از صنایع آلاینده به سمت این برویم که بهره‌وری به جای رانت و دانش و تخصص به جای پول باشد و در همان‌جاست که انسان جایگاه مشخص دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =