نمایشگاه چاپ

قطعا این نمایشگاه میدان مناسبی برای شناساندن توان تولیدات چاپی به شرکت‌ها و کارخانجاتی است که صنعت چاپ در تمام حوزه­ های تولیدی‌شان، به عنوان صنعت تکمیلی، نقشی به‌سزا دارد.

به گزارش ایراسین، علی اکبر ابراهیمی معاون دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته با اشاره به روند پیگیری و اطلاع‌رسانی دست‌اندرکاران نمایشگاه، گفت: به نظر می‌رسد در این دوره از نمایشگاه، گام‌هایی هماهنگ‌تر و برنامه‌ریزی‌ شده‌تر برداشته شده است و امیدواریم نتیجه این تلاش، برگزاری نمایشگاهی برتر در نوع خود باشد.

ابراهیمی در ادامه افزود: از آن‌جا که فلسفه برگزاری این نمایشگاه، ارائه توان و ظرفیت چاپ کشور است و در این رویداد تولیدکنندگان رسته‌های مختلف چاپ حضور دارند، قطعا این نمایشگاه میدان مناسبی برای شناساندن توان تولیدات چاپی به شرکت‌ها و کارخانجاتی است که صنعت چاپ در تمام حوزه­ های تولیدی‌شان، به عنوان صنعت تکمیلی، نقشی به‌سزا دارد.
وی ادامه داد: از این رو لازم است برای آشنایی هرچه بیشتر نسبت به توان و ظرفیت این صنعت، از مدیران صنایع بزرگ تولیدی در زمینه‌های مختلف خوراکی، دارویی، بهداشتی، آرایشی و ... که چاپ در حوزه بسته‌بندی محصولات‌شان از فرآیندهای تفکیک ناپذیر است، به عنوان مهمان برای بازدید از نمایشگاه دعوت به عمل آید.

ابراهیمی در پایان با تاکید بر نقش بازدید مدیران و کارآفرینان در انگیزه به تولید کنندگان داخلی و گسترش رونق تولید تصریح کرد: بی شک بازدید این مدیران و کارآفرینان، می‌تواند در کاهش واردات محصولات چاپی نقش‌آفرین باشد. با توجه تقاضای رو به افزون واردات بسیاری از محصولات واجد توان تولید در کشور که به دلیل عدم اطلاع اغلب تولیدکنندگان نسبت به این ظرفیت و توان انجام می‌گیرد، نمایشگاه چاپ زمینه‌ای مناسب برای انگیزه‌بخشی به افزایش تولید داخلی و نیز رونق فضای کسب و کار و توسعه اقتصادی فعالان صنعت فاخر فرهنگی چاپ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =