شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان علت استشمام بوی نامطبوع و مشابه گاز در محدوده ملک‌شهر، رهنان و خیابان امام خمینی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بوی نامطبوع منتشر شده در منطقه شمال شهر اصفهان که این بو شب گذشته حدود ساعت ۲۱ با برقراری هزاران تماس با مرکز آتش نشانی و ۱۳۷ از سوی شهروندان خانه اصفهان، ملک‌شهر، رهنان و خیابان امام خمینی اعلام شده است، اظهار کرد: بررسی‌ها نشان داد که این بو به دلیل تخلیه ته مانده مواد شیمیایی یک تانکر در فاضلاب در خیابان رهنان منتشر شده است.

وی با بیان اینکه با همکاری نیروهای آب و فاضلاب شست‌وشوی فاضلاب انجام شده است، افزود: هر چند این مسیر شست و شو شد اما تا صبح امروز نیز بوی نامطبوع آن در منطقه استشمام می‌شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری چندین مورد تخلف در زمینه تخلیه مواد شیمیایی در فاضلاب اصفهان گزارش شده است، تصریح کرد: همه موارد پیگیری قضائی شده و این مورد نیز با استفاده از دوربین‌های مدار بسته در دست شناسایی و پیگیری قضائی خواهد شد.

شیشه‌فروش با بیان اینکه برای تخلیه و امحای مواد شیمیایی در اصفهان سایت ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: باید کارگاه‌ها مناطق و سایت‌های از قبل مشخص شده را برای امحا استفاده کنند.

قلاده گرگ‌های متواری مهردشت هنوز پیدا نشده‌اند

وی در ادامه درباره آخرین وضعیت قلاده گرگ‌های متواری شده در روستای حسین آباد مهر دشت که منجر به آسیب دیدن ۶ نفر از شهروندان این منطقه شده بودند، نیز اضافه کرد: هنوز این گرگ‌ها شناسایی و دورسازی نشده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: جستجوی این گرگ‌ها با استفاده از پایش هوایی در دستور کار است.

شیشه‌فروش با اشاره به نزدیکی پارک ملی قمیشلو به روستای حسین آباد یادآور شد: باید توجه داشت که خشکسالی و عدم دسترسی به مواد غذایی گرگ‌ها را به سمت مناطق مسکونی راهی کرده است و محیط زیست باید برای این امر چاره اندیشی بهتری داشته باشد.

جستجو برای پیدا کردن کوهنورد اراکی در فریدونشهر ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در خصوص مفقود شدن کوهنورد اراکی در فریدونشهر گفت: روز پنجشنبه گروه کوهنوردی از استان مرکزی در منطقه فریدونشهر در پیشکوه و منطقه آبشار پازن ورود کردند.

شیشه‌فروش ادامه داد: یکی از افراد این گروه از روز پنجشنبه از دسترس خارج شده و برای جستجوی وی درخواست امداد و نجات اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام ۶ تیم امداد و نجات و کوهنوردی و همچنین همکاری اهالی محلی جستجو برای یافتن این فرد ادامه دارد، خاطرنشان کرد: هنوز اثری از فرد مفقوده شده پیدا نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =