برپایی موکب شهدای فولادمبارکه همزمان با اربعین حسینی

رئیس امور فرهنگی شرکت فولادمبارکه از برپایی موکب شهدای فولادمبارکه همزمان با اربعین حسینی در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، همزمان با سالروز اربعین حسینی، ویژه‌برنامه پیاده‌روی جاماندگان اربعین در اصفهان برگزار شد و شرکت فولادمبارکه مثل سال‌های گذشته، میزبان عزاداران حسینی در قالب موکب شهدای فولاد مبارکه در شهر اصفهان بود.

محمد سامونی رئیس امور فرهنگی شرکت فولادمبارکه در مورد برپایی این موکب در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: شرکت فولادمبارکه امسال نیز به رسم هرساله خود، در روز اربعین با برپایی موکبی، پذیرای عزاداران سید و سالار و شهیدان است.

وی گفت: با توجه به اینکه امسال نیز در اصفهان، برنامه راهپیمایی جاماندگان اربعین برگزار شد، کارکنان این شرکت در قالب موکب شهدای فولادمبارکه در مسیر این راهپیمایی و پذیرایی از مردم، یاد و خاطره شهدای این شرکت را گرامی داشتند.

رئیس امور فرهنگی شرکت فولادمبارکه افزود: برنامه موکب از ساعات ابتدایی این راهپیمایی آغاز شده و تا ظهر ادامه داشت که طی آن بیش از ۷۰ نفر از کارکنان فولادمبارکه به نمایندگی از همه پرسنل این شرکت با پذیرایی از مردم عزیز به آستان مقدس امام حسین علیه السلام عرض ارادت کردند.

وی خاطر نشان کرد: عزاداری و اقامه نماز جماعت ظهر از دیگر برنامه‌های فرهنگی این موکب بود که به لطف الهی مورد استقبال قابل توجه عزاداران حسینی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =