بکتاشیان

مدیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم کودکان و نوجوان در اصفهان از رونمایی پوستر این دوره از جشنواره تا پایان شهریورماه در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امروز شنبه سومین جلسه مدیر اجرایی جشنواره کودک در اصفهان با مسئولان کمیته برنامه‌های شهری و کمیته برنامه‌های محلی و منطقه‌ای برگزار شد.

میثم بکتاشیان مدیر اجرایی جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان اظهار کرد: در دنیای امروز هیچ‌گاه نمی‌توان به‌تنهایی اتفاق بزرگی را رقم زد و بی‌شک موفقیت وقتی حاصل می‌شود که هم‌افزایی و همدلی اتفاق بیفتد. رفاقت موجود در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و ارتباط تنگاتنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، صداوسیمای مرکز اصفهان، حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی با دبیرخانه اجرایی جشنواره این همدلی را رقم زده است و در سیاست‌گذاری جشنواره از نظرات این دستگاه‌ها و حضور نماینده آنان در دبیرخانه اجرایی بهره می‌بریم.

جشنواره فیلم کودک و نوجوانان آبروی شهر اصفهان است

وی تاکید کرد: این جشنواره آبروی کشور و اصفهان است و دست در دست هم زیر پرچم کشور برای ارتقای هویت دینی و انقلابی این شهر و کشور ایران اسلامی و پاسداشت از عزیزانی که جان خود را در کشور دادند، تلاش می‌کنیم.

مدیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم کودکان و نوجوان در اصفهان تصریح کرد:ایجاد امکان رفت‌وآمد برای کودکان و نوجوانان از مدارس و ایجاد دسترسی به این رخداد در محلات از طریق معاونت فرهنگی مناطق از جمله رویکردهای برگزاری عدالت‌محور سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان است.

برگزاری رخداد سینمایی حوزه کودک و نوجوانان در محله‌های شهر اصفهان

بکتاشیان افزود: برنامه‌های جنبی به‌طوری تعریف می‌شود که بتوان رخدادهای سینمایی را در دل محلات انجام داد. مانند رویداد «سینما محله» که در آن فیلم‌های جشنواره‌های گذشته در دل محلات اکران می‌شود تا بچه‌ها با حوزه فیلم و هنر آشنا شوند.

وی عنوان کرد: برگزاری یک جشنواره استاندارد و حرفه‌ای، در سطح بین‌المللی نیازمند حداقل استانداردهایی در سطح حرفه‌ای است که باید رعایت شود و این به معنی اسراف نیست. به‌خاطر شرایط اقتصادی برنامه‌ریزی جشنواره به‌گونه‌ای باید باشد که این رویداد بدون کاستن از استانداردهای حرفه‌ای، با حداقل هزینه برگزار شود.

مدیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم کودکان و نوجوان در اصفهان با اشاره به اهمیت نگاه هنری به برگزاری و اجرای تمام رویدادها و برنامه های جشنواره کودک، گفت: تا پایان شهریورماه پوستر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان در یکی از بناهای تاریخی و شاخص اصفهان با حضور هنرمندان و فعالان حوزه سینمای کودک رونمایی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =