افتتاح

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: ۱۲ هزار طرح عمرانی کوچک و بزرگ از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم در ۹۰۰ روستای این استان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در آیین افتتاح ساختمان دهیاری روستای «ازیران» از روستاهای شرق شهرستان اصفهان، اظهارکرد: این تعداد طرح با اعتباری افزون بر ۱۶ هزار میلیارد ریال اجرا شده که نشانه توجه دولت به روستاها است.

وی افزود: اجرای این تعداد طرح در روستاهای استان اتفاق بسیار خوبی است که می تواند زمینه ساز مهاجرت معکوس مردم از شهرها به روستاها باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تاکید کرد: مهاجرت معکوس در برخی روستاهای استان در حال شکل گیری است و امروز مردم می دانند زندگی روستایی علاوه بر صفا و صمیمیت در کنار آن رفاه و آسایش بیشتری هم دارد.

۶۴ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان اصفهان صاحب دهیاری شدند

زینلیان گفت: ۶۴ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان که فاقد دهیاری بودند در ۲ سال گذشته و در دولت سیزدهم، صاحب دهیاری و از مزایای آن بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: دهیاری زمینه گشایش خدمات دهی به روستاها را فراهم می‌کنند و دولت سیزدهم، توجه ویژه ای به توسعه و عمران روستاها دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان یادآور شد: افزون بر ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی در سال گذشته و چند ماه ابتدایی امسال به مجموعه راه های روستایی استان افزوده و حدود ۷۰۰ کیلومتر راه هم نوسازی و بهسازی شده است.

زینلیان علاوه بر افتتاح ساختمان دهیاری روستای «ازیران» از پیشرفت طرح سالن ورزشی روستای «برکان» بازدید و مخزن آب ۲۵۰ متر مکعبی روستای «کلودان» و زمین چمن مصنوعی و کارگاه خیاطی روستای «فساران» را افتتاح کرد.

احداث دهیاری «ازیران» با زیر بنا ۲۲۰ متر مربع از سال ۹۵ آغاز و در دولت سیزدهم با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال تکمیل و تجهیز شد و همچنین عملیات اجرایی زیرگذر بین «آمرزید آباد» و «قهجاورستان» و طرح نهضت ملی مسکن «قهجاورستان» آغاز شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =