پورشاسب

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت گفت: حذف دفترچه‌های درمانی یک اقدام بزرگ در این دولت بود که ضمن صرفه‌جویی مالی پیش زمینه تشکیل پرونده الکترونیک برای بیماران است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، وحید پورشاسب مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت امروز پنجشنبه در آیین افتتاح ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان لنجان اظهار کرد:سازمان بیمه سلامت یک سازمان خدمت‌رسان به مردم شریف ایران است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد مردم ایران تحت پوشش بیمه سلامت هستند، افزود: حذف دفترچه‌های درمانی یک اقدام بزرگ در این دولت بود که ضمن صرفه‌جویی مالی پیش زمینه تشکیل پرونده الکترونیک برای بیماران است.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت تصریح کرد: اکثر ساختمان‌های شهرستان‌های بیمه سلامت در کشور استیجاری بود که با همت مدیران نهضت ساخت سازمان‌های ملکی شروع شده است.

پورشاسب با بیان اینکه امسال بیشترین افتتاح ساختمان اداره بیمه سلامت برای استان اصفهان خواهد بود، بیان کرد: روحیه جهادی مدیران جوان و عالم مانند دکتر صفاری از خصیصه‌های دولت مردمی سیزدهم است.

در ادامه محمدحسین صفاری مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: در دولت سیزهم اقدامات شاخصی در سازمان بیمه سلامت انجام شد؛ از جمله تاسیس صندوق حمایت از بیماران خاص وصعب العلاج، پوشش بیمه درمان ناباروری و پوشش بیمه رایگان ۵ دهک اول جامعه این اقدامات با حمایت خاص مجلس شورای اسلامی و با همدلی دولت و مجلس صورت پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه همدلی و همراهی فرماندار و مدیران شهرستان لنجان در مسیر ساخت این اداره نمونه است، تاکید کرد: هدف سازمان بیمه سلامت خدمت به قشر ضعیف‌تر جامعه است و رضایت رهبر معظم انقلاب از شاخص بیمه در پیام نوروزی ایشان مدال افتخار مجموعه بیمه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =