ورق سرد

واردات کلاف سرد به ترکیه در نیمه اول سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی نزدیک به ۳۸ درصد رشد داشت. کره جنوبی و روسیه با اختلاف از دیگر واردکنندگان بیش‌ترین سهم را از واردات این محصول به ترکیه داشتند.

به گزارش ایراسین به نقل از چیلان، داده‌های مرکز آمار ترکیه نشان می‌دهد که واردات کلاف نورد سرد به ترکیه در نیمه اول سال جاری میلادی به ۴۳۶ هزار و ۸۳۱ تن رسید، این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷.۹ درصد افزایش داشت.

درآمد حاصل از واردات این حجم از کلاف سرد ۳۴۷ میلیون و ۷۲۰ هزار تن بود این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۷ درصد رشد داشت.

همچنین بنا بر آمار یادشده در نیمه اول سال جاری میلادی واردات کلاف سرد به ترکیه از مبدا کشورهای کره جنوبی، روسیه، چین، اسپانیا، بلژیک، فرانسه، هلند، مصر، هند و رومانی صورت گرفت.

در میان این کشورها کره جنوبی سهم ۴۱ درصدی، روسیه سهم ۲۴ درصدی و چین سهم ۱۳ درصدی از واردات کلاف سرد به ترکیه داشتند، ۲۲ درصد دیگر نیز در اختیار سایر کشورها نام برده شده بود.

در جدول زیر حجم واردات این محصول در نیمه اول سال جاری و نیمه اول سال گذشته میلادی و درصد تفاوت این دو بازه زمانی نشان داده شده است.

لوگو 20

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =