جان‌نثاری

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: یکی از مهمترین عملیات روانی دشمن خوداکثریت پنداری است برای انتخابات نیز همین سیاست توسط دشمن دنبال می‌شود.

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین درباره برگزاری انتخابات اظهار کرد: حفظ نظام از اوجب واجبات است که نباید ساده از آن گذشت. وای به حال کسانی که کاری می‌کنند که نظام اسلامی تضعیف شود.

وی با بیان اینکه صادق‌ترین انتخابات از ابتدا تاکنون در جمهوری اسلامی برگزار شده و در این راستا رعایت قانون ملاک است، افزود: افزایش مشارکت در انتخابات رکن اساسی است و همیشه مشارکت امر مهمی بوده، اما این دوره خاص است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بیان کرد: افزایش مشارکت نیازمند امیدآفرینی در جامعه است و بایستی بستر امیدآفرینی همگانی در جامعه فراهم شود.

جان‌نثاری با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی گفتمان بی‌بدیلی را به دنیا ارائه کرده و دکترین نظام ما بی‌نظیر و بر مبنای مردم‌سالاری دینی است، متذکر شد: قوام این نظام مردم‌سالار به حضور مردم است؛ لذا اهمیت انتخابات از منظر شرع، قانون، عقل، مصلحت، هویت ایرانی و... حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در این کشور مردم‌سالاری دینی حاکم است و احکام اسلام با جمهوریت به منسه ظهور می‌رسد؛ از این رو انتخابات بسیار مهم است، اضافه کرد: همه انتخاباتی که در جمهوری اسلامی برگزار شده، سالم بوده است؛ البته بعضی سعی کردند که آنها را مخدوش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: برخی کشورها انتخابات اجباری دارند، اما در کشور ما اینگونه نیست.

جان‌نثاری یادآور شد: در اسفندماه سال‌ جاری دو انتخابات در کشور ما برگزار خواهد شد که رهبر معظم انقلاب اسلامی چهار راهبرد (امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت) را برای این دو انتخابات تعیین کرده‌اند.

وی تاکید کرد: در حوزه امنیت تکلیف معلوم است؛ بایستی تمامی مجریان و دستگاه‌های اجرایی از صدر تا ذیل، مردم، سازمان‌های مردم‌نهاد و... کمک کنند تا بستری فراهم شود تا انتخاباتی ایمن داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه روز رأی‌گیری نیز تمامی شعب در امنیت صد درصدی بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند، گفت: آنهایی که تلاش می‌کنند تا سلامت انتخابات را در نظام اسلامی زیر سوال ببرند، بدانند که اینجا نه فرقه‌گرایی، نه قومیت‌گرایی، نه حزب‌گرایی و نه باندگرایی است، بلکه اینجا جمهوری اسلامی است.

جان‌نثاری ادامه داد: برای مجریان و ناظران انتخابات فرقی نمی‌کند که چه کسانی رأی می‌آورند؛ فقط مرّ قانون باید اجرا شود. در جمهوری اسلامی افراد آگاهانه تصمیم می‌گیرند و جهاد تبیین در آن مقدس است؛ اما مجری انتخابات، بدون گرایش انجام وظیفه می‌کند.

وی خود اکثریت‌پنداری را ترفند دشمن برای مردم عنوان و ابراز کرد: یکی از مهمترین عملیات روانی دشمن خوداکثریت پنداری است برای انتخابات نیز همین سیاست توسط دشمن دنبال می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =