• ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
  • کد خبر: 41646
  • readingTime: ۱ دقیقه
دوره تخصصی بدنسازی سپاهان

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دوره تخصصی بدنسازی و آماده‌سازی جسمانی در بازیکنان فوتبال برگزار می‌کند.

به گزارش ایراسین، دوره تخصصی بدنسازی و آماده‌سازی جسمانی در بازیکنان فوتبال به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار می‌شود.

این دوره بدنسازی در تاریخ ۲۳ الی ۲۸ مرداد ماه و با تدریس پروفسور ماگنی موهر از دانمارک به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود و دکتر حمیدرضا زراعتی مدیر دوره است.

تمرینات استقامتی در فوتبال، آینده فوتبال مدرن، تمرینات شدید در فوتبال، بلوغ بیولوژیکی و تمرین بازیکنان جوان فوتبال، تمرینات توان در فوتبال، خستگی در فوتبال، آزمون‌های آمادگی در فوتبال و سنجش آمادگی جسمانی در بازیکنان جوان فوتبال مباحثی هستند که در این دوره تدریس می‌شود.

پروفسور ماگنی موهر مدرس این دوره سابقه مربیگری به عنوان مربی بدنساز در تیم ملی دانمارک در جام جهانی ۲۰۰۲، آنالیزور مسابقه در باشگاه یونتوس (۱۹۹۹-۲۰۰۳) به عنوان کمک آقای پروفسور بانگسبو، مشاور علمی باشگاه چلسی (۲۰۰۹ - ۲۰۱۱) در زمان سرمربیگری کارلو آنجلوتی، مشاور بدنسازی فدراسیون فوتبال دانمارک و UEFA (۲۰۰۲-۲۰۰۳)، مدرس برجسته بالاترین سطح دوره بدنسازی FIFA و AFC از سال ۲۰۰۲ و مدرس دوره‌های زیادی در سطح جهان، مشاور علمی باشگاه آث میلان در زمان سرمربیگری کلاریان سیدورف، مربی بدنسازی و مسئول عملکرد تیم ملی کامرون (۲۰۱۸ - ۲۰۱۹) و سوابق عملی و حرفه‌ای متعدد در تیم‌های باشگاهی و ملی در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =