• ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۷
  • کد خبر: 41448
  • readingTime: ۱ دقیقه
بایرن - لایپزیش

لایپزیش با درخشش دنی اولمو در مونیخ مقابل بایرن پیروز شد تا در سوپرجام آلمان جشن قهرمانی بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سوپرجام آلمان در ورزشگاه آلیانتس آرنا بین بایرن‌مونیخ قهرمان بوندس‌لیگا و لایپزیش قهرمان جام‌حذفی برگزار شد که مهمان با برتری ۳-۰ به جام رسید.

لایپزیش که سال گذشته این بازی را به بایرن باخته بود با توپ پر وارد میدان شد. در دقیقه ۳ تعلل خط دفاعی مونیخی‌ها با ضربه تمام‌کننده دنی اولمو تبدیل به گل نخست برای مهمان شد. اما با وجود این که بایرن تهاجمی بازی را ادامه داد، موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفتند تا در دقیقه ۴۴ باز هم دنی اولمو با حرکتی زیبا گل بزند و مهمان با برتری ۲ گله به رختکن برود. بایرن نیمه دوم برای جبران وارد شد و توماس توخل سه تعویض انجام داد تا کیم مین جائه، نصیر مزراوی و کینگزلی کومن وارد میدان شوند. بعد از این که در یک‌سوم ابتدایی بایرن به گلی نرسید، توماس توخل در دقیقه ۶۴ هری کین که همین امروز قرارداد بست و به تمرینات اضافه شد را هم به میدان فرستاد تا اتفاقی جالب و خاص رقم بخورد. اما ورود کین هم برای بایرن خوش‌یمن نبود چرا که دنی اولمو از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۶۸ گل سوم را هم برای لایپزیش زد و هت‌تریک کرد.

راهکارهای توخل برای بازگشت تیمش ثمربخش نبود و بایرن در اولین شبی که هری کین را در اختیار داشت با شکستی سنگین قهرمانی سوپرجام را به لایپزیش تقدیم کرد. لایپزیش برای اولین مرتبه با مارکو رُزه قهرمانی در سوپرجام را جشن گرفت.

شکست عجیب بایرن با کین/ جام قهرمانی به لایپزیش رسید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =