هری کین در بایرن‌مونیخ

هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس با قراردادی به ارزش ۲۰+۱۰۰ میلیون یورو رسماً به بایرن‌مونیخ پیوست.

به گزارش خبرنگار ایراسین، باشگاه بایرن‌مونیخ رسماً اعلام کرد هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس و ستاره پیشین تاتنهام را با قراردادی ۵ ساله به خدمت گرفته است. بایرنی‌ها برای این انتقال ۱۰۰ میلیون یورو به علاوه ۲۰ میلیون یورو افزودنی در نظر گرفتند که معادل ۱۰۴ میلیون پوند است و رکورد نقل‌وانتقالات‌شان شکسته شد. کین که شماره ۹ بایرن را برتن خواهد کرد همچنین ۲۵ میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد که این حقوق هم شامل بند پاداش‌های مرتبط با عملکردش هم خواهد شد.

هری کین پیش از رسمی شدن انتقالش خطاب به هواداران تاتنهام گفت: «به سختی می‌توان کلمات را کنار هم گذاشت، چطور می‌توان با باشگاه و هوادارانی که در دوران حرفه‌ای من کارهای زیادی برایم انجام داده‌اند، خداحافظی کنم. شما همیشه در قلب من خواهید بود. متشکرم تاتنهام، متشکرم از هواداران تاتنهام.»

هری کین پس از معرفی به عنوان بازیکن جدید بایرن به سایت این باشگاه گفت: «خیلی خوشحالم که حالا بخشی باشگاه بایرن‌مونیخ هستم. بایرن یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است و همیشه گفته‌ام که می‌خواهم حرکت کنم و خودم را در بالاترین سطح در دوران حرفه‌ای‌ام ثابت کنم. بایرن با فرهنگ قهرمانی‌اش توصیف می‌شود، بنابرین بابت حضور در این تیم احساس بسیار خوبی دارم.»

بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس که از سال ۲۰۱۰ در عضویت باشگاه تاتنهام بود و در این بین به‌طور قرضی هم برای تیم‌های لیتون اورینت، میلوال، نوریچ‌سیتی و لسترسیتی بازی کرد، در ۴۳۵ بازی برای اسپرز به میدان رفت و ۲۸۰ گل نیز به ثمر رساند.

هری کین رسماً به بایرن‌مونیخ پیوست

هری کین رسماً به بایرن‌مونیخ پیوست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =