رونمایی از پیراهن سپاهان

لباس تیم فوتبال سپاهان که برگرفته از نقوش مسجد شیخ‌ لطف‌الله و سی و سه پل اصفهان بود، بعد از یک ماه فعالیت رونمایی شد.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در روزهای گذشته در مراسم رسمی و انتشار کلیپ و عکس به صورت رسمی از لباس جدید خود برای فصل آتی لیگ برتر فوتبال رونمایی کرد.

محمدصادق میرصالحیان مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص طراحی لباس تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: پروسه طراحی لباس از یک ماه قبل از پایان لیگ فصل گذشته آغاز شد و پس از فراخوان برای طراحی لباس نزدیک به ۷۰ طرح ارسال شد که ۴ طرح به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

وی ادامه داد: از بین این طرح‌ها با در نظر گرفتن الزامات حوزه بازرگانی و تولید یک طرح به عنوان منتخب برگزیده شد و براساس محدودیت‌های تولید و بازرگانی اصلاحاتی انجام شد تا طرح نهایی اجرا شد.

میرصالحیان تصریح کرد: قسمت پایین پیراهن برگرفته از نقوش مسجد شیخ لطف‌الله اصفهان است و سرآستین‌های پیراهن نیز طرح سی و سه پل اصفهان نقش بسته است.

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص رونمایی از لباس نیز گفت: برای رونمایی از لباس تیم فوتبال سپاهان از ۲ ماه قبل برنامه‌ریزی شد و تولید کار حدود یک ماه زمان برد.

وی در پایان عنوان کرد: برای رونمایی لباس از عالی‌قاپو به عنوان هویت اصفهان، از یک مکان از جهت رنگ‌بندی و مدرن بودن و یک مکان دیگر برای اصالت خانه و کلاسیک بودن برای عکاسی و ساخت تیزر رونمایی از لباس که با حمایت حامیان مالی تیم فوتبال سپاهان همراه بود، استفاده شد.

نماد مسجد شیخ‌لطف‌الله و سی‌وسه‌پل روی لباس سپاهان نقش بست

نماد مسجد شیخ‌لطف‌الله و سی‌وسه‌پل روی لباس سپاهان نقش بست

نماد مسجد شیخ‌لطف‌الله و سی‌وسه‌پل روی لباس سپاهان نقش بست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =