• ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
  • کد خبر: 40929
  • readingTime: ۸ دقیقه
آیین رونمایی از لباس تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: سپاهان بدون تنفس‌های مصنوعی سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و ادارات و مافیای رسانه‌ای و حتی حمایت‌های رنگارنگ رسانه‌های تصویری و صداوسیما، برنامه‌ریزی‌ها و تغییر میزبانی و ورزشگاه‌ها، روی پای خودش ایستاد و حرکت کرد.

به گزارش ایراسین، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، با تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و امام سجاد (ع) به هواداران، ورزشکاران، کادر فنی، پرسنل، اسپانسرها، مسئولان، مدیران باشگاه و اصحاب رسانه اظهار کرد: امروز محفل رونمایی به دلیل تقارن با ماه محرم حال و هوای متفاوتی دارد. سپاهان از ۲۰ سال قبل مبتکر برگزاری مراسم رونمایی بود.

وی افزود: امروز قطبی از قطب‌های چندگانه فوتبال و ورزش ایران دور یکدیگر جمع شدند، باشگاه سپاهان با افتخارات هفت قهرمانی، تنها طلایه‌دار جام باشگاه‌های جهان، حضور چندین دوره در جام باشگاه‌های آسیا، نایب قهرمانی آسیا و بیشترین دارنده بازیکن در تیم‌های ملی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید و بزرگسالان در طی سال‌های متمادی قطبی از قطب‌های ورزش ایران به حساب می‌آید.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با ۸۵ تیم ورزشی، ۲۷ رشته و ۲۲۱۲ نفر ورزشکار، توانست در یک‌سال گذشته ۱۳۷ ورزشکار بانو و آقا برای تیم‌های ملی پرورش دهد.

وی ادامه داد: مدعی هستیم که شفاف‌ترین و مستندترین باشگاه ایران هستیم، به این دلیل که از سال ۱۳۸۳ دارنده گواهینامه ایزو۹۰۰۱ و امروز دارنده گواهینامه ایزو ۹۰۰۱- ۲۰۱۵، گواهینامه ایمنی و بهداشت ۴۵۰۰۱، گواهینامه ایمنی و بهداشت سلامت کار و تنها باشگاه ایرانی هستیم که توانسته است از شرکت سوئیسی sgs این گواهینامه را دریافت کند.

ساکت عنوان کرد: تنها باشگاهی هستیم که روز گذشته دو مجوز حرفه‌ای را از AFC دریافت کرد. باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تنها باشگاهی بود که در فوتبال و باشگاه‌داری حرفه‌ای آقایان و باشگاه‌داری بانوان دیروز موفق شد از afc افتخارات را بگیرد.

وی تصریح کرد: شفافیت‌های مالی ما در طول سال‌های متمادی به نحوی بوده است که هم مجوز حرفه‌ای را با آخرین ورژن های afc و fifa دریافت کردیم و هم از طریق نهادهای بین‌المللی نظام مدیریت باشگاه مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته و گواهینامه‌های آن را دریافت کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: در دو سال گذشته از طریق شرکت sgs سوئیس باشگاه در بخش‌های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته و گواهینامه خود را دریافت کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر به عنوان آخرین باشگاه بودجه خود را اعلام می‌کنیم، به این دلیل است که به قوانین و مقرراتی که به بسیاری از بخش‌هایش اشتباه وارد بود، نقد داشتیم؛ اشتباهات را هم مکتوب کردیم، هم در جلسات مکرراً گفتیم و خواستیم نشان دهیم که چشم بسته و ناصواب نمی‌نگاریم و امضا نمی‌کنیم.

ساکت تاکید کرد: روز گذشته اتمام حجت خود را بر مقرراتی که امسال نگاشته شده، چه مقررات سی‌گانه‌ای که بسیاری از آن جای اشکال دارد و چه موارد حوزه مالی که دقت نظر لازم را نداشته است، به سمع و نظر مسئولان ذی‌ربط رساندیم، اما تا امروز هیچگونه اعتراض میدانی نکردیم و تنها از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری انجام دادیم و خواستیم بگوییم که با تمام مقررات همراه هستیم، اما چون قائل به اجرای نظام درست و شفاف هستیم، اشکالات را ترسیم می‌کنیم، می‌نگاریم و مطرح می‌کنیم.

وی اظهار کرد: مصلحت‌اندیشانه برخورد نمی‌کنیم و صراحتا آنچه مشکل داشته را اعلام می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: این افتخار را داریم که سال‌ها مجوز حرفه‌ای بر سیستم ما مهر تایید زده و نهادهای بین‌المللی که استانداردهای نوین مدیریتی را ارزیابی می‌کنند، این باشگاه را مورد ارزیابی قرار دادند و گواهی‌های مربوطه را صادر کردند.

وی بیان داشت: مفتخر هستیم که به عنوان تنها باشگاه ایرانی، در دوسال گذشته جایزه تعالی سازمانی را در دو ورژن مختلف به همت همکاران ارزشمند، معاونان، مدیران، پرسنل، کارشناسان و به‌ویژه هیئت مدیره باشگاه، مهندس یوسف‌زاده، دکتر لطفی و دکتر میرحیدری دریافت کردیم.

ساکت اضافه کرد: همه آنچه در سال‌های اخیر بدست آورده‌ایم، به همت توانای بازیکنان، اندیشه‌های راهبری شده کادر فنی، حمایت‌های منطقی هواداران، تلاش پرسنل و همه کسانی بوده است که روی پای خود ایستادند و به جز به قدم‌های استوار خود، شوت‌های مرگ‌آفرین، ضربات سر، توانمندی فنی و سیوهای قدرتمندانه خود تکیه نکردند.

وی ادامه داد: سپاهان بدون تنفس‌های مصنوعی سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و ادارات و مافیای رسانه‌ای و حتی حمایت‌های رنگارنگ رسانه‌های تصویری و صداوسیما، برنامه‌ریزی‌ها و تغییر میزبانی و ورزشگاه‌ها، روی پای خودش ایستاد و حرکت کرد، به هیچکس خرده نگرفت، چنگی به صورت هیچ باشگاهی نزد و مولفه‌های ادب، معرفت و اخلاق را از سرمربی گرفته تا تک تک بازیکنان شایسته رعایت کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: فراموش نمی‌کنیم که دست بازیکن آسیب‌دیده حریف در دستان بازیکنان ما بود و از روی زمین بلند شد و این نمادی بر اخلاق و رفتار و منش بود.

وی ادامه داد: احترام همیشگی به تیم، مربیان و هواداران حریف، افق رفتاری و منشور اخلاقی-رفتاری باشگاه سپاهان بوده است که به دور از مافیای رسانه‌ای روی پای خود ایستاد.

ساکت با اشاره به توجه ویژه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به تولید داخلی، گفت: برای حمایت از کارگر، دوزنده، بافنده، طراح و تولیدکننده ایرانی پس از آن که سیاست کشور به سمت حمایت از تولید داخلی رفت، اولین باشگاهی بودیم که دوسال است در این مسیر قدم زدیم و افتخار می‌کنیم که قهرمانان ما دسترنج تولیدکنندگان ایرانی را به تن می‌کنند تا بگوییم تیم ما و هواداران شایسته ما نگاه به حمایت از تولیدکنندگان داخلی دارند.

وی با بیان اینکه البته از تولیدکنندگان داخلی هم ارتقای کیفیت را خواستار هستیم، افزود: حامیان مالی ما تولیدکنندگان بخش‌های مختلف صنعتی غذایی و نهادهای افتصادی داخلی هستند که مفتخر هستیم که از طریق فضای تبلیغاتی خودمان، دست مایه زحمات مهندسان، کارگران و پرسنل ارزنده را معرفی می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: امسال مفتخر هستیم که تحلیلگر و تبیین‌گر مقررات مختلفی بودیم که سازمان لیگ اعلام کرد و ضمن استقبال از قانون‌مندسازی، خود را شایسته این امر می‌دانیم که تحلیل کنیم، انتقاد کنیم، اما غوغاسالاری نکنیم و مسیر خود را برای بیان مسائل در جلسات کارشناسی، تعریف کردیم.

وی با بیان اینکه در این مدت تحت فشار رسانه‌های مافیایی با تهمت‌ها و دروغ‌ها قرار گرفتیم، گفت: حتی بسیاری از پیشکسوتان که سال‌های گذشته فوتبالیست بودند را به دروغ به بیان اتهامات علیه سپاهان ترغیب می‌کردند. با وجود تمام این موارد، قدرتمندانه به مسیر خود ادامه می‌دهیم و در تلاش هستیم که بهترین ها را برای ورزش ایران رقم بزنیم.

ساکت اظهار کرد: هدف باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به تاسی از شرکت فولاد مبارکه به عنوان قطب اول صنعت کشور و پیشتاز عرصه اقتصاد، تولید و نوآوری آن است که استعدادیابی کند و آن‌ استعدادها را پرورش و ارتقاء دهد.

وی ادامه داد: باشگاه سپاهان مسوولیت‌های اجتماعی خود را در دوری جامعه از آلودگی و کژی‌ها و توجه به تیم‌های ملی برای تقویت غرور ملی، در اهداف خود تبیین کرده و در قالب ۸۵ تیم ورزشی بانوان و آقایان تلاش می‌کند تا این رسالت اجتماعی را به خوبی دنبال کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خاطرنشان کرد: به اصطلاح امسال مقرراتی گذاشتند تا لیگ را جوان کنند و تا امروز نگفتم، اما چون امروز روز آخر است می‌گویم که با این کار لیگ‌ را پیر کردند، ۴ بازیکن زیر ۲۵ سال را حذف کردند، ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال را به ۶ بازیکن و ۱۵ بازیکن زیر ۲۱ سال را به ۶ بازیکن تقلیل دادند.

وی با بیان اینکه این اقدام یک حرکت ناپخته بود و دقیق کارشناسی نشده بود، اضافه کرد: از اندیشمندان بزرگ در حوزه باشگاه‌داری ایران سوال نشد، اما با تمام این اتفاقات سپاهان مفتخر است که یکی از جوان‌ترین تیم‌ها را دارد.

ساکت عنوان کرد: از همین طریق، از آقای مورایس و همکارانش تشکر می‌کنم که با همت آن‌ها دو اتفاق بزرگ در سال گذشته صورت گرفت. ۶ بازیکن جوان و شایسته آکادمی سپاهان امروز در کنار مورایس و همکارانش در اردوی ترکیه حضور داشتند و در کنار تیم بودند، همچنین ۱۲ بازیکن شایسته تیم‌های پایه توسط دستیار آقای مورایس تحت متدولوژی تیمa هر هفته سه تا دو جلسه تمرینات ویژه داشتند.

وی خاطرنشان کرد: این مسیری بود که در سازندگی فوتبال، باشگاه سپاهان آن را به‌صورت عملی و علنی ترسیم کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: تفکر باشگاه سپاهان و هیات مدیره و استراتژی باشگاه با اندیشه راهبری سرمربی تیم گره خورد و چنین اتفاقی رخ داد.

ساکت اظهار کرد: آنچه که در این روزها رخ داد، ارزشمندترین رخدادی بود که با همت تمام دست‌اندارکاران باشگاه می‌توانست پیش آید. انتخاب ما و راه ما، یک مسیر کاملا هماهنگ است.

وی ادامه داد: انتخاب بازیکنان براساس دیدگاه‌های فنی شخص آقای مورایس به عنوان یک فرد صاحب‌اندیشه و صاحب سبک در فوتبال بود، سپاهان نگاه بلندمدت به ایشان داشته است و ایشان نیز نگاه بلندمدت به سپاهان داشتند و تلاش شد تا بازیکنان شایسته، به ویژه بازیکنان باکیفیت داخلی جذب شوند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: از تمام افرادی که در سال‌های گذشته برای سپاهان زحمت کشیدند، صمیمانه سپاسگزارم هستیم. از تکسیرا، جلال آل محمدی، ریگی، محمدرضا حسینی و عیسی مرادی، علی‌نژادی و کسانی که موقتا یک سال کنار ما نیستند، تشکر کنیم.

وی با اشاره به تلاش‌های بخش‌های اداری و پزشکی نیز خاطرنشان کرد: امسال نبرد مسابقات، یک رقابت ترکیبی است، باید با حریف، زمین، برنامه مسابقات، برنامه‌ریزان مسابقات، فضای مجازی و برخی رسانه‌ها رقابت داشته باشیم.

ساکت گفت: اخبار نادرست صداوسیما و فضای مجازی و رسانه‌ها و مقررات غیرکارشناسی حریفان ما هستند. در یک رقابت فراگیر و ترکیبی باید عزم و همت خود را از آغازین روزها متمرکز بر اهداف تیمی کنیم. در خبرسازی و جریان‌سازی‌ها و تحرکات غیراخلاقی خارج از زمین گرفتار نشویم.

وی تصریح کرد: هوادار ما باید هوشیار باشد که اصفهان نیز امسال میزبان مسابقات آسیایی است و تیم‌های خارجی به اصفهان می‌آیند، ما باید مسابقات را در سطح بین‌المللی و بدون هیچ نقطه ضعف برگزار کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: امید است که مقررات همه‌جا یکسان اجرا شود، اما اگر اجرا نشد هم موظف هستیم که نماد فرهنگ شایسته ایران، اصفهان و سپاهان باشیم و خودمان را آماده نبرد ترکیبی کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: یاد و خاطره استاد احد فیلا و استاد جلیل فرهادی را گرامی می‌داریم و با یادآوری می‌کنم که لباسی که امروز رونمایی می‌شود، نمادهایی از اصفهان را در خود جای داده است. این لباس در مسابقات بین‌المللی نیز استفاده می‌شود و پس از فراخوانی که دادیم، تعدادی از طراحان حضور پیدا کردند و نظرات خود را ارائه کردند، یک تیم آن‌ها را برگزید و طرح نهایی مشخص شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =