نمایشگاه کانمین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران گفت:بی شک برگزاری این نمایشگاه می‌تواند محلی برای تبادل نظر دست‌اندرکاران این صنعت و بیان نظرات و پیشنهادات در جهت رفع موانع و توسعه این صنعت مهم باشد.

به گزارش ایراسین، در حاشیه برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین آلات وابسته،  بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران ضمن تقدیر از حضور حداکثری حوزه فولاد و بخش معدن در این نمایشگاه گفت: توجه به احیا و فعال سازی معادن کوچک با هدف توسعه اکتشافاتی واشتغال زایی، ضروری است.

وی برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین آلات را یکی از راه های توجه و توسعه بخش‌های مختلف صنایع معدنی کشور دانست و تصریح کرد: بی شک برگزاری این نمایشگاه می‌تواند محلی برای تبادل نظر دست‌اندرکاران این صنعت و بیان نظرات و پیشنهادات در جهت رفع موانع و توسعه این صنعت مهم باشد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در ادامه افزود: بخش خصوصی فعال در صنعت معدنکاری ایران، امروز از توانمندی بالایی برخوردار است و می تواند در تمام زمینه‌ها با سرمایه‌گذاران خارجی که بتوانند نسبت به ارتقاء تکنولوژی و کسب بازارهای جدید اقدام کنند، برای تولیدات خود مشارکت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران اکنون در بخش پتانسیل های معدنی و ساختار زمین شناسی آن بسیار پرقدرت است، گفت:علاوه براین در بخش زیرساخت‌های کلی کشور و در دسترس بودن متخصصین جوان و تحصیلکرده و اطلاعات زمین شناسی موجود و رژیم‌های مالی حاکم بر آن جمهوری اسلامی در مقایسه با سایر کشورهای معدن خیز در جهان برای سرمایه‌گذاران مطلوب به شمار می‌آید.

لازم به ذکر است، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین آلات وابسته از ۹ تا ۱۲ آبان ماه در سه بخش اصلی اکتشاف، استخراج و فرآوری و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود و در آن انواع صنایع، تجهیزات و ماشین‌آلات معدنی، صنایع معدنی، شرکت‌های مختلف سرمایه گذار، موسسات مالی و اعتباری و مهندسین مشاور حضور و مشارکت دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =