محمدرضا ساکت

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت:  در قالب مسئولیت اجتماعی با نهادها، سازمان‌ها و موسساتی که برای سالم‌سازی نسل نونهال، نوجوان و جوان برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی تلاش می‌کنند، همراهی داریم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، رقابت‌های فوتبال خیابانی محلات کم‌تربرخوردار خانه‌های احسان استان اصفهان با مشارکت باشگاه سپاهان برگزار شد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در اختتامیه این مسابقات اظهار داشت: یکی از رویکردهای باشگاه‌های فرهنگی ورزشی، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: در قالب این مسئولیت با نهادها، سازمان‌ها و موسساتی که برای سالم‌سازی نسل نونهال، نوجوان و جوان برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی تلاش می‌کنند، همراهی داریم.

ساکت تصریح کرد: برای همراهی با این حرکت بزرگ فرهنگی ورزشی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، مجموعه ۲۵ آبان نقش‌جهان را مورد مشارکت قرار دادیم؛ جشنواره جذابی بود و ما هم سهم کوچکی در این برنامه داشتیم که در قالب مسؤولیت‌های اجتماعی بود، داشتیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خاطرنشان کرد: با توجه به گستره استعدادیابی که داریم، اگر استعداد ویژه‌ای وجود داشته باشد، حتما از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =