• ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
  • کد خبر: 39399
  • readingTime: ۱ دقیقه
نیمار

نیمار ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن باز هم در تعطیلات  جنجال ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تعطیلات نیمار در ویلای شخصی‌اش واقع در ریودوژانیرو جنجال زیادی به پا کرده است. این ستاره برزیلی برای تجهیز ویلای خود تخلفات بسیار زیادی مرتکب شده و مسئولان محیط زیست ریودوژانیرو با لیست کردن این تخلفات او را در معرض یک جریمه سنگین قرار داده‌اند.

بازرسان محیط زیست در بازدید اخیر خود از ویلای مجلل نیمار متوجه نقض بسیاری از محدودیت‌های زیست محیطی شده‌اند که طبق قانون تخلف محسوب می‌شود.

این حساسیت زمانی به وجود آمد که تصاویر و ویدیوهای مهمانی مجلل نیمار در ویلای شخصی خود به مناسبت افتتاح دریاچه مصنوعی آن در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد.

انحراف غیرقانونی مسیر رودخانه‌ها، جمع‌آوری آب از رودخانه بدون مجوز، حفاری ممنوعه، جابه‌جایی غیرمجاز سنگ و خاک و استفاده از شن و ماسه ساحل از جمله تخلفاتی است که در ساخت و تجهیز ویلای نیمار به چشم می‌خورد.

نیمار دشمن محیط زیست شد!

تا این لحظه میزان جریمه اعمال شده مشخص نیست اما اداره محیط زیست ریودوژانیرو قرار است طی روزهای آینده پس از بررسی کامل پرونده آن را مشخص کند.

ویلای نیمار در منطقه مانگاریتیبا واقع شده است؛ این منطقه از ریودوژانیرو به خاطر طبیعت، کمپ و ویلاهای لوکس معروف است و به همین خاطر هر گونه تخلفی در آن خیلی زود با واکنش‌های شدید از سوی اداره محیط زیست مواجه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =