سپاهان - صنعت نفت

تمرینات طلایی پوشان از چهارم تیر ماه آغاز خواهد شد اما با هماهنگی بازیکنان ملی پوش و سرمربی تیم، آن‌ها کمی دیرتر به سایر نفرات تیم اضافه می‌شوند.

به گزارش ایراسین به نقل از ایمنا، روز گذشته، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان برای برگزاری تمرینات و اردوی پیش فصل طلایی پوشان در راستای حضور پر قدرت در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به ایران بازگشت. بدون تردید بازگشت مجدد سرمربی طلایی پوشان سبب می‌شود از این پس فعالیت‌های این تیم در بازار نقل و انتقالات به طور جدی پیگیری شود. از سوی دیگر مدیریت باشگاه سپاهان این روزها تلاش ویژه‌ای را برای جذب بازیکن مدنظر کادرفنی به کار بسته و هر آن امکان دارد بمب‌های نقل‌وانتقالاتی این تیم از سوی باشگاه اعلام شود. با این حال برای صحبت درخصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان با مهدی سلیمی، مدیر تیم فوتبال سپاهان در لیگ جدید به گفت‌وگو نشستیم.

سلیمی درخصوص شروع تمرینات این تیم، فعالیت در بازار نقل‌وانتقالاتی و آخرین حواشی پیرامون لیگ برتر بیست‌وسوم صحبت کرده است که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

ژوزه مورایس بامداد روز چهارشنبه به اصفهان بازگشت و دستیاران وی نیز روز شنبه به ایران خواهند آمد و تا پیش از آغاز تمرینات، کادرفنی تیم در مجموعه حضور پیدا می‌کنند. از روز شنبه سرمربی طلایی پوشان در باشگاه حضور پیدا کرده و جلسات متعددی را در خصوص فضا و امکانات که بعضاً هم به روز رسانی شده‌اند که برنامه‌های پیش فصل و نقل و انتقالات تدوین خواهد شد.

به طور کلی نقل و انتقالات باشگاه بر اساس نظر مورایس است و این سرمربی تصمیم گیرنده اصلی در خصوص ورود و خروج بازیکنان خواهد بود. فعالیت روند جذب بازیکن تاکنون به طور جدی پیگیری شده است و از این پس و با حضور سرمربی سپاهان در اصفهان نیز این روند جدی تر جلو می‌رود.

سپاهان امسال باید در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقبای خود برود که مسابقات آسیایی ما سنگین و دشوار خواهد بود. باتوجه به آگاهی از مسئولیت سنگینی که داریم، فعالیت‌های خود را با کنترل و وسواس بیشتری انجام خواهیم داد و تمامی مدیران باشگاه سپاهان حساسیت فراوانی نسبت به نقل و انتقالات تیم دارند و تمام تلاش خود را صورت می‌دهیم که شرایط امسال ما از سال گذشته بهتر شود. در رقابت نابرابر در آسیا با حریفان سرسختی روبه‌رو هستیم؛ به طور مثال الاتحاد بنزما و کانته را به خدمت گرفته است و با یک حساب و کتاب ساده مشخص می‌شود تنها هزینه خرید بنزما از تمامی باشگاه‌های لیگ برتری ما بیشتر است. این رقابت در آسیا غیر منصفانه خواهد بود اما با همه این تفاسیر باشگاه سپاهان تمام تلاش خود برای حضور شایسته در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به کار خواهد گرفت.

تمرین سپاهان

برخی قوانین توسط فدراسیون به باشگاه‌ها و به ویژه تیم‌هایی که در آسیا حضور دارند ابلاغ شده و تلاش می‌کنیم بازیکنان شایسته‌ای را برای طلایی پوشان جذب کنیم. ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان، شخصاً سفری به برزیل داشته است و در مدتی که در خارج از ایران حضور داشت، فعالیت‌های جدی را برای جذب بازیکن باکیفیت از نزدیک دنبال کرده است. علاوه بر این همکاران ما در کمیته استعداد یابی به طور جدی فعالیت می‌کنند و این گونه نیست که بازیکنی را صرفاً براساس معرفی و ترنسفر مارکت به خدمت بگیریم و در واقع جذب بازیکن سپاهان بر اساس تعیین مرزهای سیستم و دقت نظر بالا است. تمرینات طلایی پوشان از چهارم تیر ماه آغاز خواهد شد اما با هماهنگی بازیکنان ملی پوش و سرمربی تیم، آن‌ها کمی دیرتر به سایر نفرات تیم اضافه می‌شوند.

شاکله اصلی تیم ما از سال گذشته به دلیل قرارداد بازیکنان حفظ شده است و امسال نیز در خدمت بازیکنانی همچون شهریار مغانلو و رامین رضائیان خواهیم بود. تنها دغدغه جدی سپاهان تا پیش از این خط دروازه این تیم بود که خوشبختانه با تمدید پیام نیازمند این مسئله نیز بر طرف شد. مورایس تمام بازیکنان اثر گذار سال گذشته خود را در اختیار خواهد داشت و در فصل جاری با آن‌ها همکاری داریم؛ در واقع تلاش ما برطرف کردن نقاط ضعف تیم است. پروتکل‌های جذب بازیکن در تمام دنیا به این شکل است که تا پیش از نهایی شدن قرارداد صحبتی نمی‌شود و این موضوع در پروتکل‌های حرفه‌ای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز وجود دارد.

حضور هواداران و اصحاب رسانه در تمرینات سپاهان از جمله مسائل فنی است که باید با نظر مستقیم سرمربی تیم باشد. مجموعه سپاهان مشکلی با رسانه و هوادار ندارد اما در هرحال کادرفنی تیم ملاحظاتی دارد که باید در نظر گرفته شود. این موارد نیز به مورایس انتقال داده می‌شود و امیدوارم تصمیم بهینه ای در جهت روند فنی تیم اتخاذ شود.

هواداران سپاهان

هواداران رکن اصلی موفقیت یک باشگاه هستند؛ همانگونه که مدیریت و عوامل تصمیم گیرنده تیم اهمیت دارند به همان میزان نیز هواداران می‌توانند اثر گذار باشند و نقش کاتالیزور را ایفا کنند. سپاهان از جمله تیم‌هایی است که این سرمایه را در اختیار دارد. همانگونه که می‌دانید برخی تیم‌ها در ایران آنچنان که باید و شاید از سرمایه هواداری برخوردار نیستند اما خوشبختانه طوفان زرد از این مهم برخوردار است. از هواداران تقاضا می‌کنم امسال نیز همانند سال‌های گذشته از تیم حمایت کنند چراکه بدون حمایت آن‌ها هیچ موفقیتی حاصل نخواهد شد. انتظار هواداران سپاهان از این مجموعه در خصوص کسب عنوان قهرمانی و حضور پرقدرت در آسیا باتوجه به پیشینه‌ای که طوفان زرد آسیا داشته قابل درک است و به همین دلیل به آن‌ها اطمینان می‌دهم تمامی ارکان تیم تلاش خود را به لحاظ فکری و امکاناتی به کار خواهد گرفت تا امسال اتفاق‌خوشایندی را تجربه کنیم.

نگرانی هواداران در زمان نقل و انتقالات طبیعی است و این موضوع سبب می‌شود از طریق اخباری که عمداً یا سهواً در فضای مجازی منتشر می‌شود تحریک شوند و اینگونه گمان کنند که باشگاه نسبت به برخی مسائل بی توجه است اما در واقع چنین موضوعی صحت ندارد چراکه سپاهان دارای یک تیم تخصصی در جذب بازیکن است و تمام توانایی خود برای انتخاب بهترین گزینه‌ها را به کار خواهد گرفت. ضمن اینکه سقف و مقررات وضع شده برای باشگاه‌ها توسط مبادی ذی‌ربط نیز مسیر حرکتی را محدود نموده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =