سپاهان

باشگاه سپاهان نسبت به نگرانی هواداران برای پنجره نقل و انتقالات واکنش نشان داد.

به گزارش ایراسین، باشگاه سپاهان نسبت به ۳ موضوع از جمله نگرانی هواداران در خصوص پنجره نقل و انتقالات واکنش نشان داد.

باشگاه سپاهان طی بیانیه‌ای نوشت: «مجوز حضور هواداران و اصحاب رسانه در تمرینات سپاهان با نظر مستقیم سرمربی است. حضور هواداران و اصحاب رسانه در تمرینات سپاهان از جمله مسائل فنی است که باید با نظر مستقیم سرمربی تیم باشد. مجموعه سپاهان مشکلی با رسانه و هوادار ندارد اما در هرحال کادرفنی تیم ملاحظاتی دارد که باید در نظر گرفته شود. این موارد نیز به مورایس انتقال داده می‌شود و امیدوارم تصمیم بهینه ای در جهت روند فنی تیم اتخاذ شود.

هواداران رکن اصلی موفقیت یک باشگاه هستند

هواداران رکن اصلی موفقیت یک باشگاه هستند؛ همانگونه که مدیریت و عوامل تصمیم گیرنده تیم اهمیت دارند به همان میزان نیز هواداران می‌توانند اثر گذار باشند و نقش کاتالیزور را ایفا کنند. سپاهان از جمله تیم‌هایی است که این سرمایه را در اختیار دارد. همانگونه که می‌دانید برخی تیم‌ها در ایران آنچنان که باید و شاید از سرمایه هواداری برخوردار نیستند اما خوشبختانه طوفان زرد از این مهم برخوردار است. از هواداران تقاضا می‌کنم امسال نیز همانند سال‌های گذشته از تیم حمایت کنند چراکه بدون حمایت آن‌ها هیچ موفقیتی حاصل نخواهد شد. انتظار هواداران سپاهان از این مجموعه در خصوص کسب عنوان قهرمانی و حضور پرقدرت در آسیا باتوجه به پیشینه‌ای که طوفان زرد آسیا داشته قابل درک است و به همین دلیل به آن‌ها اطمینان می‌دهم تمامی ارکان تیم تلاش خود را به لحاظ فکری و امکاناتی به کار خواهد گرفت تا امسال اتفاق‌خوشایندی را تجربه کنیم.

نگرانی هواداران در زمان نقل و انتقالات طبیعی است

نگرانی هواداران در زمان نقل و انتقالات طبیعی است و این موضوع سبب می‌شود از طریق اخباری که عمداً یا سهواً در فضای مجازی منتشر می‌شود تحریک شوند و اینگونه گمان کنند که باشگاه نسبت به برخی مسائل بی توجه است اما در واقع چنین موضوعی صحت ندارد چراکه سپاهان دارای یک تیم تخصصی در جذب بازیکن است و تمام توانایی خود برای انتخاب بهترین گزینه‌ها را به کار خواهد گرفت. ضمن اینکه سقف و مقررات وضع شده برای باشگاه‌ها توسط مبادی ذی‌ربط نیز مسیر حرکتی را محدود نموده است.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =