مرادیان

نمایشگاه اختصاصی آثار ماندگار استاد مجید مرادیان در حوزه رسانه و روابط عمومی با عنوان «ریشه‌ها جوانه می‌زنند» از تاریخ ۲۰ خرداد در محل مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان آغاز و تا ۲۵ خرداد (از ساعت ۹ تا ۱۴) ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایراسین، در ادامه برگزاری سلسله نمایشگاه‌های تخصصی آثار اساتید و پیشکسوتان رسانه، نمایشگاه اختصاصی آثار ماندگار استاد رسانه و روابط عمومی، دکتر مجید مرادیان با عنوان «ریشه‌ها جوانه می‌زنند» از تاریخ ۲۰خرداد در محل مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان آغاز و تا ۲۵ خرداد (از ساعت ۹ تا ۱۴) ادامه خواهد داشت.

در آیین افتتاح این نمایشگاه که اعضای خانواده وی و جمعی از مسئولین و خبرنگاران اصحاب رسانه حضور داشتند. حجت السلام و المسلمین میثم ریاحی مدیر مجتمع فرهنگی، مطبوعاتی اصفهان هدف از برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها را آشنایی هر چه بیشتر با آثار اساتید و پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه در استان اصفهان ذکر نمود و گفت: باتوجه به فعالیت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر بسیاری از خبرنگاران پیشکسوت، توانمندی‌ها و تجربیات این اساتید، برای نسل جوان و اغلب خبرنگاران ناشناخته است و بسیاری از مردم نیز از این تلاش‌ها و آثار ارزشمند بی‌اطلاع هستند. بنابر این برگزاری این گونه برنامه‌ها، موجب تکریم و تجلیل پیشکسوتان و ماندگاری آثار و انتقال تجربیات ارزشمند این عزیزان به آحاد جامعه، بویژه نسل جوان خبرنگار می گردد.

وی گفت: امروز خرسندیم که با تلاش و همت صورت گرفته دومین نمایشگاه اساتید و پیشکسوتان به نام استاد پیشکسوت مجید مرادیان برگزار شده است.

در این آیین استاد مجید مرادیان ضمن قدردانی از حمایت های خانواده و همکاری مدیریت مجتمع فرهنگی مطبوعاتی در برگزاری این نمایشگاه، با اشاره به تلاش‌های بیش از سه دهه خود در عرصه رسانه و خبر گفت: خداوند بزرگ را شاکرم که بیش از سی سال توانسته‌ام در مکتب رسانه و روابط عمومی شاگردی کنم و همه این موفقیت‌ها را نتیجه دعای خیر و حمایت‌های معنوی پدر و مادر، خانواده و به برکت روح بلند و الهی شهدا می‌دانم و از خداوند بزرگ عاقبت بخیری در این راه و مسئولیت بزرگ را خواهانم.

در این نمایشگاه، آثار ماندگار استاد مرادیان در بخش‌ها و موضوعات‌ متنوع از جمله: نمونه آثار رسانه‌ای در نشریات و رسانه‌های مختلف کشور، بسیج و دفاع مقدس، صنعت فولاد بویژه ذوب آهن اصفهان، افتخارات و تقدیر نامه‌ها، مدارک و گواهی‌نامه‌های علمی و تخصصی در حوزه رسانه و روابط عمومی، آلبوم‌ و عکس‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و.... ارائه شده است.

نمایشگاه آثار ماندگار بیش از سه دهه فعالیت رسانه‌ای استاد مجید مرادیان


نگاهی کوتاه به سوابق و موفقیت ها:

وی فعالیت خبری و رسانه‌ای را در دهه هفتاد از روزنامه کیهان آغاز نمود و تا کنون، تنوع آثار این استاد پیشکسوت طی سه دهه گذشته در رسانه‌های گوناگون از جمله پایگاه و سایت‌های خبری، روزنامه‌ها و نشریات محلی و سراسری ماندگار شده است.

مجید مرادیان از بنیانگزاران هفته‌نامه آتشکار و ماهنامه فولاد و رسانه‌های مرتبط با ذوب‌آهن اصفهان است. وی از اعضای اولیه و تشکیل دهنده خانه مطبوعات و خبرنگاران، انجمن صنفی خبرنگاران استان اصفهان، انجمن‌های علمی و صنفی روابط عمومی در استان اصفهان است.

وی در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان و پیشکسوتان روابط عمومی کشور در سال گذشته، برگزیده ستاره پیشکسوت و سرآمد روابط عمومی ایران شد.

دریافت لوح سپاس و تندیس ویژه و تجلیل از طرف خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان به عنوان خبرنگار پیشکسوت استان اصفهان در سال ۱۳۹۳ و دریافت تقدیرنامه بعنوان پیشکسوت رسانه و روابط عمومی توسط انجمن روابط عمومی استان اصفهان در سال ۱۴۰۱ و انتخاب به عنوان«خبرنگار حرفه ای و نمونه پاسداران اهل قلم» از حوزه نمایندگی ولی فقیه و سپاه صاحب الزمان(عج)،از افتخارات دیگر این استاد پیشکوت است.

همچنین نامبرده در سال ۱۳۷۳ به عنوان خبرنگار و کارشناس روابط عمومی فعالیت خود را در ذوب آهن اصفهان شروع، و از سال ۱۳۹۴ تاکنون در جایگاه معاون روابط عمومی این شرکت فعالیت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =