• ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
  • کد خبر: 38527
  • readingTime: ۱ دقیقه
مسابقه هندبال سپاهان - الکاظمه کویت

چهار تیم الریان قطر و الکاظمه کویت از گروه A و الدحیل قطر و النجمه بحرین از گروه B به نیمه نهایی جام باشگاه‌های هندبال آسیا رسیدند.

به گزارش ایراسین، مرحله گروهی جام باشگاه‌های هندبال آسیا امروز با پیروزی تیم‌های النجمه، الدحیل، الریان و الکویت به پایان رسید.

امروز در آخرین دیدارهای مرحله گروهی مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا ۴ دیدار برگزار شد که طی آن تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد.

در نخستین دیدار امروز الکویت با نتیجه ۳۷-۴۱ جونیور چین را شکست داد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۲۳-۲۹ از الدحیل قطر شکست خورد، الریان قطر ۲۱-۳۵ از سد عمان گذشت و النجمه ۲۸-۴۴ تاشکند ازبکستان را درهم کوبید.

با این نتایج تیم‌های الریان و الکاظمه از گروه A و تیم‌های الدحیل و النجمه از گروه B راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

مرحله نیمه نهایی پنجشنبه ۱۸ خرداد برگزار می‌شود که براساس آن الریان قطر با النجمه بحرین و الدحیل قطر با الکاظمه کویت دیدار می‌کند تا تکلیف تیم‌های راه یافته به فینال این دوره مشخص شود. همچنین مسابقات برای رده‌های پنجم تا نهم جمعه برگزار خواهد شد که طی آن سپاهان اصفهان با الکویت برای رده پنجم و ششم و عمان کلاب با شهید شاملی کازرون برای عنوان هفتم و هشتم مصاف می‌کند. رده‌بندی و فینال نیز شنبه ۲۰ خرداد برگزار می‌شود.

بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال باشگاه‌های مردان آسیا با حضور ۱۰ تیم به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و تا ۲۱ خرداد ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =