• ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
  • کد خبر: 37827
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان - پیکان

پیشکسوت فوتبال سپاهان گفت: سپاهان از هر نظر نمره قبولی گرفت، از نظر سازماندهی، تیمی، امتیازی و باشگاه‌داری نمره ۲۰ گرفت، به مدیریت، هواداران، بازیکنان و کادر فنی خوب تبریک می‌گویم که همگی عالی بودند.

به گزارش ایراسین به نقل از فارس، مجید بصیرت پیشکسوت فوتبال سپاهان اظهار داشت: سپاهان از هر نظر نمره قبولی گرفت، از نظر سازماندهی، تیمی، امتیازی و باشگاه‌داری نمره ۲۰ گرفت، به مدیریت، هواداران، بازیکنان و کادر فنی خوب تبریک می‌گویم که همگی عالی بودند.

وی افزود: سپاهان ۶۵ امتیاز گرفت، رنج امتیازگیری در ایران ۲ امتیاز از هر بازی به اضافه یک امتیاز است و پرسپولیس فقط با یک امتیاز بیشتر قهرمان شد.

بصیرت با بیان این‌که طرف مقابل سپاهان، پرسپولیس بود، گفت: اخراج بازیکن نساجی مقابل نساجی جای سؤال بود، نحوه گرفتن کارت زرد اول و سپس اخراج عجیب بود و نظارت‌ها باید بیشتر شود؛ در طرف دیگر در بلندگوی ورزشگاه کرمان گلزنی تیم پرسپولیس اعلام شده بود که غیرحرفه‌ای بود، رفتن برق ورزشگاه و دقیقا در بازی سپاهان هم از دیگر حواشی عجیب برای سپاهان بود.

پیشکسوت فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: مورایس بهترین عملکرد را داشت و به بازیکنان جوان بازی داد، امیدوارم در سال آینده بازیکنان بیشتری از تیم‌های پایه سپاهان به تیم اصلی اضافه شوند، سپاهان در همه فاکتورها نمره قبولی گرفت.

وی در مورد حواشی که برخی مطبوعات برای سپاهان ایجاد کردند، عنوان داشت: امیدواریم مطبوعات نیز حرفه‌ای‌تر شوند، برخی صحبت‌ها را جابجا می‌کنند و افکار عمومی را خراب می‌کنند.

بصیرت در پایان یادآور شد: مورایس به همه درس داد که مانند یک جنتلمن صحبت کنند و به تیم حریف، قهرمانی را تبریک گفت، صحبت‌های تیم پرسپولیس حاشیه‌ای بود، مدیرعامل، سرپرست و عوامل پرسپولیس صحبت‌های غیر حرفه‌ای انجام دادند، در حالی که باید به تیم حریف احترام بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =