• ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹
  • کد خبر: 37487
  • readingTime: ۳ دقیقه
ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: پیکان تیم خوبی است، انتظارات از ما بالا است و ما باید بجنگیم تا بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین بازی‌ها را داریم و فکر می‌کنم تا الان همه بازی‌ها مهم بوده و فردا هم یکی از همین بازی‌های مهم است، پیکان تیم خوبی است و فکر می‌کنم یکی از عملکردهای خوب خودشان را مقابل پرسپولیس انجام دادند انتظارات از ما بالا است و ما باید بجنگیم تا بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم.

وی ادامه داد: این اواخر بازی‌ها برای ما ساده نبود برای اینکه با تیم‌هایی بازی داشتیم که برای ماندن و بقا می‌جنگیدند، در یکی از بازی‌ها سرمربی آن ها کاپیتان سابق پرسپولیس بوده و فردا هم سرمربی تیم نزدیک به سرمربی پرسپولیس است، فردا بازی رقابتی خواهد بود و می‌دانید که خوش شانس نیستیم که برای ما پنالتی گرفته شود و بازی ساده‌ای نخواهد بود.

مورایس تصریح کرد: منظور من را اشتباه برداشت نکنید، تصور کنید من در لیگ ایتالیا تیم داشته باشم و مورینیو که دوست من است، هم در همین لیگ است، من اول تلاش می‌کنم برای تیم خودم نتیجه بگیرم و بعد تلاش می‌کنم به تیم دوستم کمک کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد بازیکنان خارجی گفت: اگر دانش این را داشتیم که اشتباه نکنیم انسان طبیعی نبودیم و بالاخره اشتباه انجام می‌شود، اگر بخواهیم در مورد بازیکنان خارجی بگوییم و مقایسه با خارجی‌های تیم‌های دیگر داشته باشیم، بازیکنان ما سال اول حضورشان در ایران بود، زمانی که بازیکن خارجی به یک کشور وارد می‌شود، زمان نیاز دارد تا خود را با لیگ و فرهنگ متفاوت آن کشور وفق دهد.

وی خاطرنشان کرد: برخی مواقع دنبال کیفیت برای پیدا کردن بازیکن هستیم، در بازار دنبال آنچه نداشتیم بودیم، برای مثال در پرسپولیس یک بازیکن است که بازی خیلی نمی‌کند، یک بازیکن دارد که ۶ فصل در این ایران است و یک بازیکن آسیایی دارد که من هم از او خوشم می‌آید و بیشتر روی نیمکت است، باید به بازیکنان فرصت دهیم، اینگونه که در مورد نیلسون صحبت می‌کنید اول فصل صحبت نمی‌شد و زمان همه چیز را مشخص می‌کند.

مورایس ادامه داد: من خودم هم یک مربی خارجی هستم، امروز ایران هستم و فردا عربستان یا ایتالیا و یا هر کشور دیگری و من نیز نیاز به زمان دارم، اگر شناخت بیشتری نسبت به بازیکنان ایرانی داشتم، شاید بازیکن بجای آن‌ها ایرانی داشتیم، فصل اول حضور من در ایران است و قبول کنیم که در آینده نیز ممکن است اشتباهی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: چلسی اینتر و رئال بازیکنان خوبی داشتند که در اول فصل عملکرد خوبی نداشتند و بعد جا به جا شدند و بعد دیدید که چه تغییراتی داشتند، باید زمان داد و بعد ببینید چه تغییراتی خواهند داشت، یک مثال ایرانی بزنیم، یاسین سلمانی بازیکن فوق‌العاده باکیفیتی است اما زمانی برای نشان دادن کیفیت خودش نداشته است و یا در زمان کمی که داشته نتوانسته خود را آنگونه می‌خواسته نشان دهد پس باید به او زمان داد زیرا از باکیفیت‌ترین بازیکن‌هاست.

مورایس در مورد هواداران گفت: هواداران همیشه مهم هستند بعد از بازی با مسجد سلیمان می‌خواستم صحبت کنم و یادم رفت، در آنجا هوادارانی را دیدم که از اصفهان به مسجدسلیمان برای حمایت ما آمده بودند و قلب من حمایت آن‌ها را حس کرد، عاشق مردم هستم و ما به خاطر آن‌ها بازی می‌کنیم و اگر روز ما نباشد، برای آن‌ها بازی می‌کنیم، از آن‌ها تشکر می‌کنم و می‌رویم که در بازی آخر خانگی با حمایت آن‌ها ببریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان عنوان داشت: حضور بانوان را حس می‌کنیم، هر باری که از هتل به ورزشگاه می‌رویم حمایت آن‌ها را می‌بینیم و حس می‌کنیم، ما انسانیم و همه شرایط باید یکسان باید و امیدوارم شرایط مهیا شود تا بانوان را در ورزشگاه ببینیم.

وی در پایان در مورد بازی با پیکان گفت: تیم قابل احترامی است و در مورد عملکرد آن‌ها در خارج از خانه و داخل خانه تأثیرگذار نیست، فکر می‌کنم پیکان در هر ۲ طرف قوی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =