ژوزه مورایس

ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیمی که باید ببرد، باید تلاش کند تا گل بزند و لیاقت برد را داشته باشد و بابت نتیجه‌ای که گرفتیم، خوشحال هستم.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از دیدار با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: همیشه برای باشگاهی که بخواهد در لیگ ماند و همچنان برای ما شرایط سخت است، قلب من همیشه با تیم و بازیکنان نفت مسجدسلیمان است و قابل احترام هستند، تلاش آن‌ها را در این بازی و بازی قبلی دیدم و کار اشکش در بازی‌های اخیر خوب بوده است.

وی افزود: متاسفم و می‌دانم نتیجه برای آن‌ها خوب نبوده است، مردم مسجدسلیمان لیاقت دارند، تیمشان در لیگ برتر بماند، ۲ بازی دیگر مانده و هیچ چیزی غیرممکن نیست، دعا می‌کنم اتفاق خوبی برای آن‌ها بیفتد.

مورایس در مورد این‌که سپاهان در شروع نیمه دوم به گل رسید گفت: این موضوع به اتفاقات داخل بازی بستگی دارد، این نیست که راز یا برنامه خاصی داشته باشم، بازیکنان متوجه شدند باید تهاجمی‌تر بازی کنند و انجام دادند و گل زدیم، این شرایط به رفتار بازیکنان و کیفیتی که از خود ارائه می‌دهد برمی‌گردد، تیم فهمید برای تغییر نتیجه باید رفتار خود را تغییر دهد، تیمی که باید ببرد، باید تلاش کند تا گل بزند و لیاقت برد را داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: تیم نفت تلاش کرد نتیجه را نگه دارد و مشکلاتی برای ما در ضدحملاتی که داشتند، ساختند، بابت نتیجه‌ای که گرفتیم، خوشحالم و برای نتیجه مسجدسلیمان ناراحت هستم.

وی در مورد هواداران نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: آن‌ها مردم خوبی هستند و حتی اگر برعلیه سپاهان شعار می‌دادند، مشکلی نبود، در شهر خودشان هستند و باید تیم خود را تشویق کنند، می‌توانند شعارهای محترمانه علیه تیم حریف بدهند، خشم خاصی از آن‌ها ندیدم و مردم دوست داشتنی و قابل احترامی هستند، فقط هنگام عزیمت به استادیوم یک هوادار پرسپولیس را کنار اتوبوس دیدم اما داور نبود.

مورایس در مورد این‌که سپاهان گل سرسبد لیگ نیست، بیان کرد: مورد علاقه یا گل سرسبد و حرفم را تکرار می‌کنم، داور اشتباهات زیادی انجام نمی‌دهد اما شاید کارت زرد یا پنالتی را برای تیم مورد علاقه نگیرد، تیم مورد علاقه تیمی است که مردم دوستشان دارند و بازی خارج از خانه به بازی خانگی تبدیل می شود، آیا امکان پذیر است مس کرمان‌ هفته آخر بگوید برویم اصفهان بازی کنیم؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =