سپاهان - صنعت نفت

سپاهان دقایقی دیگر در دیداری حساس از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف تیم پرطرفدار تراکتور می‌رود؛ نبردی که با توجه به این که خارج از خانه است، اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. از طرفی با توجه به قدرت سپاهان و حریفان پیش روی این تیم تا پایان لیگ برتر به نظر می‌آید فرصتی طلایی پیش روی تیم محبوب اصفهان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، کاروان فولاد مبارکه سپاهان راهی شهر تبریز شده تا در دیداری حساس از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر ایران به مصاف تیم پرطرفدار این شهر یعنی تراکتور برود.

طلایی‌پوشان اصفهان که ۵ مرتبه در لیگ برتر ایران قهرمان شده‌اند، از سال ۱۳۹۴ به بعد در حسرت این جام بوده‌اند و حالا با دستیار ژوزه مورینیو در نزدیک‌ترین فاصله به جام هستند.

تمامی دیدارهای باقی‌مانده برای سپاهان حکم فینال را دارد، اما نبرد با تیم ششم جدول برای ژوزه مورایس و شاگردانش با توجه به این که خارج از خانه هم هست، اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.

پرسپولیس و استقلال منتظر لغزش سپاهان هستند و فاصله‌ها آنقدر نیست که یک لغزش جایگاه تیم پرطرفدار اصفهان را به خطر نیندازد.

نکته جالب این که سپاهان بعد از تراکتور به مصاف مس رفسنجان تیم پنجم جدول خواهد رفت و سپس با ملوان، نفت مسجدسلیمان، پیکان و مس کرمان دیدار می‌کند. ۴ تیمی در ۵ رده انتهایی جدول هستند.

در نتیجه روی کاغذ و با توجه به قدرت سپاهان، به نظر می‌آید فرصتی طلایی پیش روی تیم محبوب اصفهان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =