کنفرانس خبری سپاهان - زنیت

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فوتبال مردم و کشورهای مختلف را به هم وصل می‌کند. شاید مردم شرایط نداشته باشند که بتوانند بازی‌های اروپایی را از نزدیک ببیند؛ اما چنین مسابقاتی به این موضوع کمک می‌کند.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان امروز جمعه ۲۸ بهمن ماه، در نشست خبری پس از برتری ۲ بر صفر تیمش در مقابل زنیت در دیداری دوستانه، اظهارداشت: ابتدا باید بگویم به خاطر جوی که در ورزشگاه بود خوشحالم و نتیجه بازی مربوط به این جو خوب ورزشگاه هم بود. شاهد بازی باکیفیتی از سوی دو تیم بودیم. بازی دوستانه و منصفانه ای بود. و در ادامه از باشگاه زنیت بابت اینکه به اصفهان آمدند و اجازه دادند ما با آنها بازی کنیم، تشکر می‌کنم.

وی افزود: آخرین صحبت‌ همیشه باید اولین باشد، از بازیکنانم بخاطر بازی خوبی که انجام دادند و همچنین رفتار و تمرکز خیلی خوبی که داشتند، تشکر می‌کنم و همین طور می‌خواستم از رسانه‌ها تشکر کنم. خیلی ممنونم بابت کار و تلاشی که انجام می‌دهید و اینکه شما نکته مهم این دیدار بودید.

سرمربی سپاهان در خصوص تاثیر برگزاری چنین مسابقاتی بر فوتبال ایران و باشگاه سپاهان، تاکید کرد: پاسخ این سوال را قبلا گفته‌ام، فوتبال مردم و کشورهای مختلف را به هم وصل می‌کند. شاید مردم شرایط نداشته باشند که بتوانند بازی‌های اروپایی را از نزدیک ببیند؛ اما چنین مسابقاتی به این موضوع کمک می‌کند.

وی همچنین در خصوص کیفیت زمین نقش جهان گفت: به خاطر کیفیت خوب زمین تشکر کنم. امیدوارم همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر بتوانند چنین شرایطی را در زمین‌هایی که در اختیار دارند، فراهم کنند.

مورایس در جواب به این سوال که آیا بازیکنی را به تیم‌های خارجی پیشنهاد می‌کند، اظهارداشت: من به این موضوع فکر نمی‌کنم، باید سعی و تلاش کنیم که لیگ باکیفیتی داشته باشیم تا توجه و نگاهها را به سمت خود جلب کنیم، از این طریق می‌توانیم بازیکنان بیشتری در لیگ‌های خارج از ایران داشته باشیم، ما با بازیکنان کار می‌کنیم تا آینده باشگاه باشند؛ به دنبال فروختن بازیکنان نیستیم؛ اما اگر جذب باشگاه دیگری شوند، خوشحال می‌شوم.

وی در ارتباط با تاثیر بازی امروز بر بازی‌های آتی گفت: ما فوتبال بازی می‌کنیم و به فکر بد بازی کردن نیستیم. بازی امروز تمام شد و فردا به سراغ بازی بعدی می‌رویم.

مورایس در مورد حضور تماشاگران نیز خاطر نشان کرد: زمانی که ورزشگاه می‌سازیم برای پر شدن توسط آن تماشاگران است؛ به دلیل شرایط کرونا مدتی تماشاگران را به طور کامل نداشته باشیم؛ اما نمی‌ دانم در ایران کرونا چقدر کنترل شده است و دلیلش را نمی‌دانم. امیدوارم افرادی که مسئول این موضوع هستند، اجازه ورود تماشاگران را بدهند تا ورزشگاه پر شود من خوشحال می‌شوم و اگر غیر از این باشد باید همه باید تبعیت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =