تولید صنعتی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: چهار هزار و ۳۴۹ طرح تولیدی و صنعتی نیمه تمام در این استان در حال اجراست که در صورت بهره‌برداری، حدود ۱۳۳ هزار و ۶۶۷ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایراسین، امیرحسین کمیلی اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز طرح‌های نیمه تمام در استان اصفهان در شرایط کنونی افزون بر ۲۴۳هزار و ۵۳۲ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه حمایت از فرایند تکمیل ساخت و راه‌اندازی این طرح‌ها در اولویت برنامه‌های اقتصادی استان است، ادامه داد: طرح‌های صنعتی بر اساس پیشرفت فیزیکی، رده‌بندی و برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اظهار داشت: یک هزار و ۱۵ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد امسال در این استان شناسایی و تکمیل آن‌ها در دستور کار قرار دارد.
وی اضافه کرد: این استان از نظر تعداد طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، رتبه نخست را بین استان‌های کشور دارد که در صورت بهره برداری از این طرح‌ها، برای حدود ۴۰ هزار نفر اشتغال در استان ایجاد خواهد شد.

کمیلی با بیان اینکه سه هزار و ۴۳۲ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بین یک تا ۶۰ درصد نیز در استان درحال اجراست، خاطرنشان کرد: ۴۵۹ فقره از این طرح‌ها پیشرفت فیزیکی ۴۱ تا ۶۰ درصد، ۴۵۵ طرح رشد ۲۱ تا ۴۰ درصد و ۲ هزار و ۵۱۸ طرح هم رشد صفر تا ۲۰ درصد دارد.

وی میزان اشتغال‌زایی این طرح را حدود ۹۷ هزار و ۸۵۲ نفر اعلام کرد و ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری طرح‌های صفر تا ۶۰ درصد استان اصفهان افزون بر ۲ هزار و ۵۰ میلیون ریال است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: این استان رُتبه چهارم از نظر طرح های نیمه تمام، رُتبه هشتم از نظر میزان سرمایه گذاری و رُتبه سوم را از نظر اشتغال در کشور دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =