علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران گفت: سطح بازی سپاهان – فرازبام در فینال مسابقات هندبال نوجوانان کشور را بالاتر از سطح خیلی از دیدارهای لیگ برتر برزگسالان دیدم.

به گزارش ایراسین، رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان کشور با قهرمانی طلایی‌پوشان سپاهان خاتمه یافت که در دیدار نهایی سپاهانی‌ها با نتیجه ۲۶ بر ۲۵ از سد فراز بام گذشتند.

مهمان ویژه این فینال که در سالن شهید سجادی اصفهان برگزار می‌شد علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال بود که در جمع خبرنگاران درباره آینده هندبال ایران به خبرنگار ایراسین گفت: «فینال بسیار نزدیک و جذابی را شاهد بودیم و به عنوان متوالی هندبال جمهوری اسلامی ایران خوشحالم که از هدف‌گذاری‌هایی که انجام شد؛ جواب گرفته‌ایم. سطح این بازی (سپاهان – فرازبام) را بالاتر از سطح خیلی از دیدارهای لیگ برتر بزرگسالان دیدم.»

پاکدل در ادامه بیان کرد: «این نسل، نسلط طلایی هندبال ایران است و همان تیمی است که در مسابقات نوجوانان آسیا فینالیست شد. پشتوانه بسیار خوبی در این رده سنی داریم و تیم‌ها از لحاظ کیفی بسیار تیم‌های خوبی هستند.»

رئیس فدراسیون همچنین خبر از برگزاری مسابقات هندبال آکادمی‌های کشور به میزبانی اصفهان از روز جمعه داد و آن را یک اتفاق بزرگ توصیف کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =