• ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱
  • کد خبر: 32202
  • readingTime: ۱ دقیقه
هوگو آلمیدا

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فردا بازی سختی داریم، مس‌ تیم خوبی است و مربی خوبی دارد، لیگ حالت رقابتی پیدا کرده است و باید در حالت خوبی باشیم تا بازی را ببریم.

به گزارش ایراسین به نقل از سایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ هوگو آلمیدا مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از دیدار با مس کرمان اظهار داشت: فردا بازی سختی داریم، مس‌ تیم خوبی است و مربی خوبی دارد، لیگ حالت رقابتی پیدا کرده است و باید در حالت خوبی باشیم تا بازی را ببریم.

وی افزود: مردم انتظار دارند به عنوان یک تیم قهرمان نمایش ارائه دهیم، فوتبال است و اتفاق می‌افتد که توپ‌ها وارد دروازه نشود، فردا آخرین بازی نیم‌فصل است، ۵ امتیاز با صدر جدول فاصله داریم، گروه جدیدی هستیم که در سپاهان کار می‌کنیم و زمان می‌برد تا به شرایط ایده‌آل دست یابیم.

آلمیدا در خصوص حضور رونالدو در عربستان و احتمال حضور بازیکنان بزرگ جهان در ایران خاطرنشان کرد: این احتمال وجود دارد، رقابت بین باشگاه‌ها باعث خواهد شد که بازیکنان خوبی به تیم‌ها اضافه شوند و هیچ چیزی غیرقابل ممکن نیست.

مربی سپاهان در خصوص شرایط فرناندز و احتمال جدایی نورافکن در نیم فصل گفت: فرناندز مصدومیتی داشت که اخیرا به تمرینات گروهی تیم اضافه شده است و تا هفته آینده برای بازی آماده می‌شود، در خصوص شایعات جدایی نورافکن باید بگویم من خودم بازیکن فوتبال بودم و می‌دانم در این مقطع از فصل که در نقل و انتقالات هستیم، چنین شایعاتی همیشه مطرح می‌شود.

وی در پایان گفت:فردا برای برد به میدان می‌رویم؛ امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم و شرایط برای حضور هواداران فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =