• ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
  • کد خبر: 31257
  • readingTime: ۲ دقیقه
مجید رحیمی‌زاده

سرمربی تیم هندبال سپاهان: رقابت‌های باشگاه‌های آسیا محل حضور بازیکنان تاپ جهانی است و برای نیم نگاه به سکو باید تیم را تقویت کرده و از لحاظ قوا با رقبا هم‌خوانی کنیم که به نظر باشگاه بستگی دارد.

به گزارش ایراسین به نقل از ایسنا، مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان با توجه به تعطیلی سه ماهه لیگ برتر و نزدیک شدن مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: تیم خوبی داریم، اما رقابت‌های باشگاه‌های آسیا به مراتب سخت‌تر است و از بازیکنان تاپ جهانی استفاده می‌شود. برای مواجه با آن تیم‌ها باید کفه ترازویی از لحاظ قوایی بخواند که این موضوع بر عهده باشگاه است.

وی در خصوص اضافه شدن بازیکن خارجی به جمع طلایی‌پوشان برای رقابت‌های آسیایی، یادآور شد: برای مسابقات لیگ داخلی احتیاجی به بازیکن خارجی نبوده و مشکلی نداریم. اگر بشود برای باشگاه‌های آسیا و نیم نگاه به مقام باید تیم را تقویت کنیم. در گذشته قوانینی وجود داشت که هر تیم بازیکن اضافه کند، می‌بایست در طول فصل داخلی نیز از او استفاده کند.

رحیمی‌زاده خاطر نشان کرد: باید ببینیم دیدگاه باشگاه درباره این موضوع چیست و اگر شرایط‌ مان به همین منوال بگذرد، احتیاجی به بازیکن خارجی نداریم.

سرمربی تیم هندبال سپاهان با بیان تعطیلی سه ماهه لیگ برتر هندبال برای حضور در مسابقات ملی، آسیایی و جهانی، تصریح کرد: وقفه در لیگ برای مسابقات جهانی لازم است تا ملی‌پوشان با آمادگی کامل از آبرو ایران و ایرانی دفاع کنند. البته این وقفه برای تیم‌های باشگاهی هم فرصت است هم تهدید.

وی تاکید کرد: در تقویم فدراسیون هندبال، مسابقات جهانی و آسیایی نسبت به لیگ اولویت دارد. در واقع لیگ داهلی برای حضور قدرتمند تیم ملی برگزار می‌شود.

رحیمی‌زاده از دعوت ۱۰نفر از بازیکنانش به‌ اردو تیم ملی خبر داد و گفت: در زمان تعطیلی لیگ در باشگاه‌های مانند سپاهان که ۱۰ نفر دعوت شده دارد، ریسک آسیب‌پذیری بالا می‌رود. از سوی دیگر کیفیت تمرینات پایین می‌آید و و هماهنگی میان دو یا سه نفر دشوارتر خواهد شد.

وی اضافه کرد: در ادامه با فاصله حدود دو هفته مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا شروع می شود.

رحیمی‌زاده درباره شرایط تیم و مصدومان نیز توضیح داد: پس از بازی با کرمان ۴ بازیکنانمان دچار مصدومیت شدند. حیدرپور، طاهری، کاظمی و قلندری آسیب‌دیدگی‌هایی داشتند، تعدادی از مصدومیت‌ها را به واسطه فیزیوتراپی به بازی رساندیم و با توجه به همین شرایط کارایی بازیکنان افت کرده و تعویض‌هایمان تماما کمک‌کننده نبود.

این مربی ادامه داد: بازی‌ها را با پیروزی و صدرنشینی پشت سر گذاشتیم، اما به نتایجی که می‌خواستیم و دوست داشتیم، نرسیم. مصدومان نیز دارند به شرایط بازی برگشته و به تیم می‌رسند.

وی همچنین با تاکید بر عملکرد خوب محمدرضا امیری در پست غیرتخصصی خود، افزود: پست امیری گوش چپ نیست اما مجبور بودیم از او در پست غیرتخصصی استفاده کنیم که بسیار خوب ظاهر شده و نشان داد می‌توان به او اعتماد کرد. آینده خوبی در انتظار انسان‌هایی مثل او است.

سرمربی طلایی‌پوشان با اشاره به پیروزی سپاهان برابر پرواز هوانیروز، افزود: پرواز تیم خوبی است و آنالیز خوبی از آن‌ها داشتیم. در این رقابت احتیاج به برد با تفاضل گل داشتیم تا صدرنشین بمانیم. وی ادامه داد: در دفاع آنالیز خوبی داشتیم و بازی خوبی ارائه دادیم، کم نقص عمل کردیم، البته این به منزله کم بودن کیفیت تیم مقابل نیست و بازیکنانم نکاتی که به آن‌ها گوشزد کردیم را عمل کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =