مسئولیت اجتماعی

رئیس هیات مدیره چادرملو گفت:عدم توسعه متوازن صنعت در شهرستان اردکان موجب انباشت مطالبات مردم و مسئولان این شهرستان از صنایع شده است که باید تلاش کرد در چارچوب ضوابط و اختیارات و وزن هر بنگاه اقتصادی نسبت ایفای تکالیف اجتماعی مطالبه گری کرد.

به گزارش ایراسین، محمود صلاحی، رئیس هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در نشست مشترک با مدیران، مسئولان، نخبگان و فعالان حوزه های اجتماعی و فرهنگی شهرستان اردکان پس از طرح مسائل و خواسته های عمومی حاضران و انتظارات آنان از صنایع فعال در منطقه به منظور ارتقا زیر ساخت‌های توسعه فراگیر شهرستان اردکان اظهار داشت: ضروری است برنامه مدون و استراتژیک برای تحقق مسئولیت اجتماعی در این شرکت تدوین شود.

وی افزود: عدم توسعه متوازن صنعت در شهرستان اردکان موجب انباشت مطالبات مردم و مسئولان این شهرستان از صنایع شده است که باید تلاش کرد در چارچوب ضوابط و اختیارات و وزن هر بنگاه اقتصادی نسبت ایفای تکالیف اجتماعی مطالبه گری کرد.

در این نشست عمومی که امام جمعه و نماینده مردم اردکان نیز حضور داشتند دکتر صلاحی همچنین افزود ما با تمام ظرفیت های قانونی شرکت، خود را متعهد به ایفای مسئولیت های اجتماعی میدانیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =