مجید رحیمی زاده، سرمربی هندبال سپاهان

سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: در فصل جاری از مسابقات لیگ برتر تیم‌های جوان حاضر هستند که بازی‌های خوبی ارائه می‌دهند و هیچ تیمی از پیش بازنده نیست.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مجید رحیمی‌زاده درباره شرایط تیم سپاهان در لیگ برتر هندبال کشور اظهار کرد: سپاهان در حال حاضر شرایط خوبی دارد، اما برخی بازیکنان مصدوم هستند و تا سه هفته آینده شرایط بازی نخواهد داشت؛ با این حال بازیکنان جایگزین از نظر بدنی آماده رقابت هستند. در کل تیم سپاهان به 70 درصد آمادگی خود رسیده و در آینده شرایط بهتری خواهد داشت.

وی ضمن رضایت از نمایش تیمش در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: در فصل جاری از مسابقات لیگ برتر تیم‌های جوان حاضر هستند که بازی‌های خوبی ارائه می‌دهند. هفته گذشته مقابل تیم گیتی پسند که امسال به لیگ برتر راه پیدا کرده بازی کردیم و این تیم توانست بسیار خوب مقابل ما ظاهر شود.

سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان درباره کیفیت بالای دیدارهای لیگ برتر تاکید کرد: در هفته پنجم تیم تیم خوب شهید شاملی کازرون نیز به مصاف هوانیروز اصفهان رفت که این بازی از کیفیت بالایی برخوردار بود. امسال در لیگ برتر هیچ تیمی از پیش باخته نیست، این مسئله نشان دهنده‌ این است که هندبال هر روز رشد و پویایی پیدا می‌کند. هم مربیان و هم بازیکنان خود را به‌روز کرده‌اند و نتیجه آن افتخاراتی است که سال گذشته در فدراسیون به‌دست آمده و تیم‌های برتر همه رده‌ها به مسابقات جهانی راه پیدا کردند.

رحیمی‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ تیمی نمی‌تواند ادعا کند که در همه بازی‌های پیش‌رو پیروز خواهد بود یا قهرمان لیگ برتر می‎شود. هیچ تیمی قابل پیش‌بینی نیست، هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. نمی‌توانیم بگوییم یک تیم چون در پایین جدول قرار دارد، ضعیف است یا یک تیم اگر در صدر جدول قرار دارد، قوی است. هفته گذشته ما مقابل تیم پیکان خراسان بازی داشتیم و با اینکه از نظر امتیازی پایین جدول قرار دارند اما مقابل ما بسیار خوب ظاهر شدند.

وی افزود: هر تیم احترام خودش را دارد و نمی‌توانیم بگوییم کدام تیم پیروز میدان خواهد شد. هر تیمی که بیشتر و بهتر کار کند و از شرایط بهتری برخوردار باشد، می‌توانیم روی کاغذ بگوییم که این تیم شانس بیشتری دارد، اما نمی‌توان از پیش تعیین کرد که حتما تیمی که قوی‌تر است، قهرمان خواهد شد. خوشبختانه هندبال ایران بسیار پیشرفت کرده و همه بازیکنان با دانش و تکنیک بازی می‌کنند، به همین دلیل هیچ دیداری قابل پیش بینی نیست و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =