علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان شایعه مذاکره با تیم نفت مسجدسلیمان را کذب خواند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان علی‌رغم شروع خوب در مسابقات لیگ برتر، دچار افتی شدید شد و چند هفته متوالی شکست‌های سنگینی برابر نساجی، گل‌گهر و ذوب‌آهن داشت و در پنج بازی متوالی تن به شکست داد.

از همین روی شایعات پیرامون احتمال برکناری رضا مهاجری سرمربی این تیم قوت گرفت و حتی چندین گزینه برای جانشینی او نیز مطرح شد که یکی از آن‌ها علیرضا منصوریان بود.

منصوریان در گفت‌وگویی نسبت به این شایعات واکنش نشان داد و اظهار کرد: برای کسانی که این اخبار را انتشار می‌دهند متاسفم، اصلا چنین مذاکره‌ای با من صورت نگرفته و نمی‌دانم این شایعات را از کجا می‌آورند. کسانی که به این شایعات می‌پردازند، می‌خواهند تمرکز رضا مهاجری را بر هم بزنند و در روند تیم نفت اختلال ایجاد کنند. آقای مهاجری دوست خوب من است و مطمئنا با تجربه‌ای که دارد، نفت را مثل اوایل فصل به دوران خوب بازمی‌گرداند.

وی گفت: تا الان حتی یک کلمه صحبت با مدیران نفت مسجدسلیمان انجام نداده‌ام. ضمن احترامی که برای مردم عزیز خوزستان که مثل برادر برای من می‌مانند و همه از علاقه قلبی من به مردم عزیز این استان با خبر هستند، برنامه‌ای برای رفتن به نفت ندارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =