بارش باران در جاده

رئیس مرکز ملی پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: بارش باران در مناطق شمالی و ارتفاعات کشور از امروز آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی است.

وی افزود: بر این اساس بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف، در نقاط مستعد گردوخاک و در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه برای فردا در خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش پراکنده خواهیم داشت، ادامه داد: کاهش دما نیز در محورهای شمالی کشور از امروز پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه برای روز دوشنبه نیز در برخی نقاط غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و دامنه‌های مرکزی زاگرس بارش پیش بینی شده است، تصریح کرد: در روز شنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و یکشنبه در بخش‌هایی از شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در خصوص وضعیت دمایی کشور نیز طی امروز و فردا گفت: در این بازه زمانی اهواز در گرم‌ترین ساعات با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱ و ۲ درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان پیش بینی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =