• ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
  • کد خبر: 2864
  • readingTime: ۱ دقیقه
قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان از سازمان لیگ خواست تا پرداخت باشگاه‌ها به بازیکنان را به صورت شفاف منتشر کند.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پس از تمرین این تیم در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته هم درخواست داشتیم که مسئولان سازمان لیگ فوتبال قراردادها را منتشر کنند، امسال هم اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی ادامه داد: باید دید این آمار و ارقام حقیقت دارد یا نه، مثلا قرارداد بازیکنان را منتشر کنند، بعضا حقیقت دارد، اما بعضی اوقات که می‌خواهند سیاه کنند نام بعضی تیم‌ها را می‌آورند.

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان با بیان اینکه باید از آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت تشکر کنم، افزود: امسال یک سری سختگیری انجام شده تا فوتبال ما قانونمند شود، قبل از این مماشات می‌شد تا در نهایت باشگاه‌ها لطمه بخورد، اگر ۱۰ سال پیش با یک سری تلفن و توصیه مجوز حرفه‌ای بدهند و بعد به امان خدا رها کنند.

قلعه نویی تصریح کرد: درفوتبال هر چقدر پول تزریق شود کم است، اما باید خروجی آن مشخص شود، البته باید دید با حقوق کارمند تناسبی دارد، مثلا ما در آلمان که بودیم آن موقع مارک بود و یورو نبود و مثلا حقوق یک کارمند عالی رتبه ۵۰۰۰ مارک بود، با همان پول زندگی‌اش را اداره می‌کرد، می‌خواهم بگویم خروجی آن در جامعه چطور است و تناسبی با حداقل درآمد دارد؟

وی پیرامون عملکرد سپاهان در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: جا دارد از مسئولان شرکت و فولادمبارکه سپاهان تشکر کنم، مهندس عظیمیان مدیر نمونه بخش کارگری شده است، ولی از نظر من زمانی مهم است که بازیکنانم در تمرینات باشند، الان که در هفته دوم تمرینات هستیم سه بازیکن حاضر نیستند، ما ۹ خروجی داشتیم، اما سه ورودی داشتیم.

قلعه نویی افزود: باشگاه همچنان در حال مذاکره با کی روش و کومان است، متاسفانه یکی از باشگاه‌های داخلی به کی روش ۹۰۰ هزار دلار پیشنهاد داده و به هرحال ایشان هم جوابی که باید به ما نداده است. اگر نتوانیم این بازیکن را جذب کنیم قطعا با دیگر گزینه‌ها صحبت خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در پایان پیرامون حضور مربیانی چون استراماچونی و ویلموتس و کالدرون بیان داشت: این رفت و آمدها قطعا به فوتبال ما کمک می‌کند، مربیانی که آمدند مربیان بزرگی هستند و از جایی آمدند که صاحب سبک هستند، اما بحث خروجی است و آیا ما از این سرمایه می‌توانیم به خوبی بهره ببریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =