مسعود تابش

مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان گفت: باشگاه فولادمبارکه سپاهان به هیچ ورزشکار بدهی ندارد، با این شرایط فصل جدید را آغاز می‌کنیم.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین با بیان این مطلب گفت:  در مجموعه سپاهان 3500 ورزشکار داریم که خوشبختانه در هیچ رشته‌ای به هیچ فردی بدهی نداریم و با تمام بازیکنان، مربیان و ارگان‌های مختلف تسویه کرده‌ایم و با این شرایط فصل جدید را آغاز می‌کنیم.

تابش پیرامون ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: هفته گذشته نشستی را با حضور نماینده وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سهیل مهدی برگزار و مسائل مربوط به ورزشگاه را بررسی کردیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون در ورزشگاه نقش جهان اقدامات خوبی انجام شده و دوربین‌های مداربسته نیز نصب شده است، محوطه‌ها هم در حال آسفالت شدن است و تنها مواردی که بیشتر موجب نگرانی شده، موارد امنیتی است که قرار شده صندلی‌ها شماره‌گذاری و گیت‌ها و بلیت فروشی هم الکترونیکی شوند.

مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان افزود: قرار است در بیرون ورزشگاه هم دوربین نصب شود و این اقدامات را انجام داده‌ایم تا مشکلی پیش نیاید. نقش جهان برای فصل آینده می‌تواند آماده برگزاری مسابقات باشد، یکی از مشکلات ما این است که ورزشگاه نقش جهان به ما تحویل داده نشده و البته این کار به انتها رسیده و قرار است ظرف مدت ۲ هفته آینده این انتقال انجام پذیرد، در این صورت ما راحت‌تر می‌توانیم ورزشگاه را مدیریت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =